Sååå roligt!!

Vilket kalas det var i lördags. Eller man kanske ska säga fest!! Kalas är väl det som barnen har. :)
Det var sååå roligt. Mycket skratt, underbar musik och skojigt folk!
Jösses jag har sån träningsvärk i knävecken!???! Vi har dansat så mycket....och inte vilken dans som helst. Ni vet...så som man dansade på 80-talet. :D
Svetten flödade oxå. Var till och från så svettig, men då frös jag inte heller. Det var ju egentligen inte speciellt varmt i lokalen....så då var det bara att hålla igång ordentligt.
Och tur var väl det oxå....det blev mycket mineralvatten emellanåt, så det jämnade ut sig med den festliga drycken. Så inte alls ont i håret igår. Pigg som en pommac när jag vaknade.

Men usch vad det var äckligt i håret på morgonen. Den typ av frilla jag hade krävde en hel del spray. Och ni kan ju tänka er hur det kändes på morgonen. Men som tur var eldades det bastu hos H & M. Så en rejäl bastu på detta gjorde susen.


Jag har för övrigt hamnat i nån sorts bloggtorka. Det är segt att ta sig till datorn. Så jag tar dagarna som de kommer, om jag ids så är jag här på bloggen.....försöker iaf vara in o läsa era bloggar dagligen...och jag erkänner att jag mest tjuvläser. Torka i att kommentera oxå!!

Nä...nu ska jag börja med middan!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni är mkt välökommen i morgon!!!! Visst hade4 vi kul!!! Synd bara att pensionären(Jag) somnade i fåtöljen...

2007-10-08 @ 17:11:25
Postat av: Ulle

Låter som om det var en toppen fest.

2007-10-08 @ 19:26:15
Postat av: elli

Ha ha!!! Men nu blir jag riktigt upprörd att du inte ens kollar på f1!!!!!!

JAg har åxå lite bloggtorka, ids inte sitta vid datorn. Kram

2007-10-08 @ 19:55:43
Postat av: sussi

HAHAHA - kan se er töntiga 80-tals dans framför mig, d hade jag GÄRNA velat se :D!!!
Kul att allt blev lyckat :)

2007-10-08 @ 20:57:38
Postat av: Nina

Man missade en bra fest tydligen.....kom hem vid 20.00 snåret i lördags och tänkte att jaha nu missade man det roliga:)
Hade varit kul att se er live!!

Häftigt när det var 80-tals tema!!

2007-10-08 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker