Hej På Er!

Måste skriva ett kort inlägg så ni vet att jag lever!!

Jag väntar fortfarande på serienr till zoom programmet. Fick mail från syncentralen och de har beställt en uppdaterad version av programmet. Därför dröjer det lite innan jag får det.

Annars är allt bara bra. Loppisen i helgen gick bättre än förväntat. Blev av med ganska mycket av mina saker. Inga stora pengar tjänade jag, men det var inte heller meningen. Jag skänkte även bort en hel del. Bättre än att skicka det med Segerlund. På tal om Segerlund. Nu kan jag inte längre slänga så som jag brukar. Fr.o.m idag kör de alla sopor till Boden och då får det bara var brännbara sopor i tunnan. Man måste börja sortera bättre.
Fast jag kommer att sätta mina matrester i tunnan tills man får nån tunna för kompost, eller hur de nu har tänkt sig!!!

Imorgon hade jag tänkt ta mig en tur till Kupan för att se om jag hittar nåt till 80-tals "kalaset" på Lördag. Skulle vilja ha en chockrosa college tröja...men det kan nog bli knepigt att hitta en sån. Men nåt gräsligt borde jag hitta hoppas jag.

Nej, ni får ha det bra tills jag är tillbaka ordentligt!!

Just ja!! Vad härligt skrivet om "Röda skor" Tommy!! Jag hoppas du köpte dig en trisslott!! :D

Kommentarer
Postat av: sussi

Här åker mina sopor i soptunnan - tills de förärar mig med en ny...
Vart skulle man annars slänga avfallet har de tänkt???
Tack för sällskapet igår :)

2007-10-01 @ 20:17:36
Postat av: Nina

Va ??
!!!!!
Har vi fått info om att vi bara får slänga brännbart i tunnan....eller hur vet du det?
Inte har vi fått vetskap om det.
På tal om kalaset på lördag....jag har glömt att det är NU till helgen....fått inbjudan så tidigt att vi glömt bort den:( När var sist anmälningsdagen?

2007-10-01 @ 21:15:48
Postat av: Ulle

Här har vi minsann sorterat i flera år nu, så nog är det hög tid att ni Happisbor hakar på.

2007-10-01 @ 22:04:25
Postat av: joannah

Algot tackar så mycket för sakerna han fick! Har idag gjort en ny lekhörna åt honom i vardagsrummet, få se vad han säger när han vaknar i morgon=)

2007-10-01 @ 22:15:18
Postat av: Kajsa

Ja just det, där kan man ju hitta nåt snyggt att ha på sej på festen.

2007-10-02 @ 06:39:39
Postat av: Vivi

Ja men oj!!!1 Jo jag vill gärna ha sängen om du ska göra kaffeved av den!! =) Hör av mej till helgen om jag är bilburen så hämtar jag upp den!

2007-10-02 @ 13:28:13
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Katja

Roligt att det gick bra på loppisen! Alla pengar brukar ju vara välkomna

2007-10-02 @ 16:20:20
Postat av: TommyÖ

Annika, mitt "nu-händer-det-tillfälle" var när du skickade låten.Ingen idé att köpa någon lott nu. Plötsligt händer det! Och för mig var det röda skor, nu förstår jag varför jag inte vunnit något på dom 20 senaste åren. Kram till dig!
T.

2007-10-02 @ 22:43:24
Postat av: Kajsa

Tusen tack!!!

2007-10-03 @ 12:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker