TV-tittande....

Här i huset får man ju aldrig nästan se vad man vill. Antingen så är det Disney, barnkanal eller tråkiga sportprogram!

Ja, nå förutom tisdagar...då det är House. Ooops...vet ni jag ärså dagvill så jag tänkte skriva - förutom tisdagar som idag!!! :-D

Herregud....det är ju faktiskt fredag imorrn!!

Nå...nu till saken.

Så nu har jag hittat ett program som går på måndagar klockan 20,00 på TV4+.
The Dog Whisperer - har sett några trailers om det programmet. Det ären "snubbe" som är ruskigt duktig på att få ordning på olika problemhundar.

Eftersom det inte kommeratt bli populärt med att jag ska se det programmet så har jag lyckats hitta alla avsnitt på nätet som jag håller på att ladda hem.
Så ikväll ska jag krypa ner i sängen o titta på det!! :-D


Ringde nyss o kollade in de två Dog Whisperers som är "barnvakt" åt Rasken o Maggan. Jo...Mommo o Moffa är barnvakt ända till Söndag. Marie har åkt ner till Malmö för att hälsa på Helen. Hitills har det gått bra. :-)


Nåja...ni ska ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anki

De är ju riktiga hundpsykologer mommo o moffa, så det går nog bra :-D
Ha en bra fredag!

2007-05-04 @ 08:11:55
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Jag brukar titta på det programmet, det är jätte bra, han har mmånga förklaringer och knep på att få hundar att "fungera"

2007-05-04 @ 08:25:42
Postat av: joannah

jag missar heller aldrig house!

2007-05-04 @ 10:36:24
Postat av: sussi

WAH - har mommo & moffa 2 rottisar!!!!!?????
Önskar er en härlig fredag och helg :)
kram

2007-05-04 @ 13:41:15
Postat av: Lena Pesula

Det där med tv:n går ibland överstyr i vårat hem. Matte har vääääldigt svårt att slita ögonen från tv:n och det kan göra mig galen.
Barnen tittar på bolibompa och barnkanalen på morgonen innan dagis.
Jag försöker hinna med nyheterna i alla fall :-)
Ha så mysigt i helgen.
Mvh Lena

2007-05-04 @ 14:59:56
Postat av: elli

Jag gillar AFV och så GA i 5:an på onsdagar. Roomservice kan vara bra iblnd men när inredningsexperterna börjar svammla då byter jag kanal. James Bond filmerna visrar dom just nu i 3:an tror jag och då sitter jag och Å som klistrade. MEN nog är det tur att det finns datorer...

2007-05-04 @ 19:35:39
Postat av: kerstin

lite verklighets dokumentärer är nog mitt område.

2007-05-05 @ 10:27:24
Postat av: Emma

Nickes favvo program är hundprogrammet och när han är full tror han att han är hundmannen :-)

2007-05-05 @ 20:53:03
Postat av: Anna-Lena

Det är ett bra program..

2007-05-06 @ 07:10:06
Postat av: Nina

Jag önskar att jag hade en Tv i sovrummet !!!

Det är som hos oss...tv:n och datorn har jag tillgång till de sämsta tiderna *suck*

2007-05-06 @ 07:56:30
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Kajsa

jag gillar djurpolsen i Animal Planet och drömhus i nån Discoverykanal och i tv4+ ett herrans liv...
men sålänge det är barnprogram så vinner ungarna...fast svamp bob kan även jag titta på...

2007-05-06 @ 19:26:01
Postat av: Ulle

Har TV:n alldeles för mig själv. Ofta står den på som bakgrundsljud. Gillar många olika typer av program och ser det mesta när andan faller på.

2007-05-06 @ 22:38:11
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Maria

Göm fjärrkontrollen!

2007-05-07 @ 15:30:47
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: kerstin

ha en bra vecka

2007-05-07 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker