Kommer jag att tillhöra statistiken!?!

Fr.o.m måndag kommer jag att börja jobba halvtid, jag blir halvtidsjukskriven.
Egentligen har jag varit sjukskriven sen den 23/4, men jag har väntat på att intyget ska komma först.

Så det blir till att, typ, börja ett annat liv! :)
Jag måste nästan schemlägga mina dagar så jag inte blir en soffliggare. Risken är väldigt stor att när jag kommer hem så ska jag bara "fila" en stund...som kan bli timmar!!!

Det kommer att kännas ganska konstigt...det är ju inte typ bara 2 veckors sjukskrivning.

Nu vill jag INTE höra nåt som typ stackare eller att det på nåt vis är synd om mig!! :D

Det här är för min skull för att jag ska orka o känna glädje att göra nåt annat än bara vara arbetsförmögen till 100 %!!
Ni ska vara glada för min skull....hoppas jag!! För det ska jag typ försökavara!! :D





Nåja...nu har jag typat färdigt....liksom typ Anna Glasveranda!!

Har ett avsnitt av...ja ni vet nog vad...på gång!!

SUSTER!! Ha en rolig och skön resa till Barcelona!!

Ha en fortsatt bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Eira

Då är jag jätteglad för din skull!! Passa på att hitta massor m glädjeämnen!!! *kram*

2007-05-09 @ 19:52:35
Postat av: morsan

ÄR BARA GLAD, för Din skull!
Då FÅR VI BÅDA TVÅ, göra SCHEMA LAGT VECKA?

2007-05-09 @ 20:33:56
Postat av: Anki

Fila kan du göra nångång :-D

2007-05-10 @ 07:46:16
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Emma

Vad skönt ..då kan du ta morgon promenader med hunden dricka kaffe på verandan ( om nihar en sån ? ) kolla allt du vill på tv :-)

2007-05-10 @ 08:29:46
Postat av: kerstin

bara mysa göra vad man vill utan stress,det är super tro mig,har testat det nu i 12 år.

2007-05-10 @ 08:46:03
Postat av: Kajsa

jag tycker att du är väl värd detta! jusst för att orka med livet och vad det innebär!!! Ser framemot sandbankarna....

2007-05-10 @ 13:21:07
Postat av: Lena Pesula

Jag är super glad för din skull.
Vad skönt du kommer att ha det :-)
Något jag föreslår är en liten resa hit till Uppsala, ta med dig Wille. Då skulle både jag och Ollis bli mycket mycket glada :-)
Ha det så gott.
Mvh Lena

2007-05-10 @ 15:47:22
Postat av: catharina

Oj det skulle vara jätte skönt att jobba deltid, tänk på att ha sommaren framför sig, andra sitter inne hela dagen

2007-05-10 @ 18:46:42
Postat av: Kitty Katta

Hörrö soffligare..tid att göra vårstädning nu..Upp och Hoppa !!!

2007-05-14 @ 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker