Första dagen...

...avklarad! :)

Som tur var blev jag inbjuden på kaffe hos Sussi!
Efter att ha slängt i mig lite lunch for jag över till Sussi. Tack Sussi för hjälp med att få min första trevliga dag att gå!

Har lagat ordentlig middag....kattfisk filéer! Helt okej att äta. Kändes lite fastare i "köttet" än rödspätta. Gott tyckte jag iaf!

Nu ringde Janne att jag måste göra ny kanalsökning på Boxern. Det har varit sändningsuppehåll pga övergången till digita TV!!
Så få se om det funkar!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: morsan

DÄR SER DU, det går, tur att Sussi BJÖD FÖRSTA trippen ;-)
Och nu FÅR NI HEMLAGAT mat i huset, inte ILLA!

2007-05-14 @ 17:55:50
Postat av: sussi

D gjorde jag så gärna - kom fler gånger vetja :)!!
D är så roligt m fikasällskap :)

Blir d ngn prommis? Regnar...
*suck*

2007-05-14 @ 19:29:21
Postat av: catharina

Du ser, tiden rinner i väg, och snart kan man inte komma på hur i hela friden man har hunnit arbeta och ha fritid och hinna med allt som skall göras..

2007-05-14 @ 20:20:58
Postat av: Anki

Ja det där jobbet tar ju så mycke dyrbar tid ifrån oss. Vad f.n är kattfisk för nåt??? Har du vart o fiskat?

2007-05-15 @ 08:01:18
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: morsan

Det är ANDRA DAGEN!
Sover Du, gör INGENTING, det regnar!

2007-05-15 @ 14:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker