Alltför upptagen...?

Jag hinner inte med nåt just nu känns det som! Hinner inte göra inlägg, hinner inte läsa Era inlägg o kommentera!
Tidigare har jag läst o kommenterat Era bloggar på lunchen, men nu har jag ingen lunch längre....så när ska jag hinna!! :D
Dessutom har jag en lista i favoriter på jobb datorn där jag har ALLA som jag brukar läsa. Här hemma har jag det inte. Har försökt göra en favorit lista, men jag vet inte om jag har alla. Om någon tycker att jag inte kommenterat Er blogg på länge....hojta till!

Sen måste jag säga att det är jobbigt att kommentera nu när spam filtret är på....ja jag vet....det är ju bara några tecken....men jag tycker det är jobbigt! :D

Men vilket ruskväder det var imorse....usch! Men när jag kom hem till BYN var här ju nästan strålande solsken. Sussi med kottarna var förbi på fika, och vi fick oss faktiskt en riktigt härlig stund i solen!

Förresten, jag har tänkt haka på en utmaning som kommer att gå av stapeln i Uppsala. Jag tänkte ha en egen här i byn. En utmaning som går ut på att man ska under en 5 veckors period ska skippa godis, läsk, chips, snacks, fikabröd och glass. Istället ska man frossa i frukt, äta god mat, röra på sig 30 minuter varje dag (städning räknas inte). Få se hur det går! Kanske går bra om man får äta precis vilken mat somhelst! :D
Dom ska hålla på mellan den 28 maj och 1 juli! Så då kör jag oxå samma period.

Nä...vi har vårt dagisbarn här på besök...måste gå ut o kolla så de hålls på gården!! Rasken & Ella förståss!!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: anna

ja, jag tycker också det är lite jobbigt att kommentera nu för tiden....
vädret blev strålande här i stan också e lunch ;)

2007-05-23 @ 18:39:02
Postat av: elli

Kramis

2007-05-23 @ 20:48:17
Postat av: eira

Jo, håller med - såååå irriterande m spam-filtret! *grrr*

2007-05-23 @ 20:53:14
Postat av: Emma

Låter som en välldigt vettig utmaning ..men tror jag är för stor godisråtta för den .

2007-05-23 @ 21:14:14
Postat av: Ulle

En utmaning som skulle vara behövlig här. Funderar!
Tycker oxå det är jobbigt att kommentera nu när spam-filtret är på.

2007-05-23 @ 22:04:24
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Nina

Vilken bra utmaning....men över midsommar...då är det svårt, jag personligen tycker att annars går det säkert...

2007-05-24 @ 06:33:00
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anki

Ja du kommer nog att vara brunast i den här kommunen, som kan sola varje dag =)
Jag kommer väl inte o se solen på hela sommaren.

2007-05-24 @ 07:48:47
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Catharina

Håller med om att det är lite irriterande med spam filtret. Du är ledig och har inte tid....hur går det ihop ?

2007-05-24 @ 08:11:58
Postat av: morsan

Jag HÄNGER med, med UTMANINGEN, håller REDAN MED DET:-
SKA DU MOTIONERA MIG DÅ?

2007-05-24 @ 09:55:32
Postat av: Kajsa

Jag hakar på! Lova att påminna mej om när vi börjar! Vad kul!!! Hoppas det blir effekt...jag borde börja redan nu!!! Hur blir det med vin? Räknas det månne som fruktjuice utan socker eller...

2007-05-24 @ 09:55:58
Postat av: malin

jag kanske också hakar p¨å! Vette tusan hur länge godisråttan malin klarar det bara... :)

2007-05-24 @ 14:05:44
URL: http://hoppsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker