Spam..

Har inte loggat in på min Blogg på ett antal dagar...men herre gud vad många spam kommentarer jag har!!

Kom på att jag inte berättat den där saken ännu...som jag inte kunde berätta för ett tag sen!
Jo..det är såatt jag har löneförhandlat. För en gångsskull har jag kämpat för mig själv! Jag är en typisk person som bara tar emot...men inte denna gång! :-D
Jag var såååå knäckt efter första lönesamtalet! Ena stunden var man en liten bajsklick långt ner i gödselstacken och inte värd ens 3 % som företaget erbjöd....och andra var jag såå bra men inte värd det krav jag hade!
Var flera ggr nära på att lägga mig och ta den där jäkla 3 procenten!!
MEN...icket...jag stod på  mig! :-D
På kvällen när jag kom hem var jag helt förstörd....ångest och dåligt samvete nästan! Puh...det var en pärs!
Men jag är  så stolt över mig själv!

Vi kom ej överens efter första samtalet så vi fick fortsätta en vecka senare! Då fick jag ett "lite" högre bud som jag tog...ganska nöjd....men min sista mening blev typ: Vi fortsätter Januari 2008!


Just nu har jag rivit loss isovrummet...lite städning och tvättning blirdet idag!
Jag har fått shopping abstinens! Jag vill fara o shoppa!
Nån som är sugen på att haka på?
Sussi!! Något sent ute...men frågar ändå! :-D
Vad har du för planer i helgen?

Är så sugenpå nya gardiner. Jysk har rea på gardiner....såg några snygga i tidningen somkom!
Har sett ut en TV-möbel i Ikea katalogen.....men har inte settden "live"!!
TV-möbeln som vi beställt via möbelhuset har jag avbeställt. Dom har haft nästan 2 månader på sig att förska fixa en sån....men de har inte lyckats!

Nä, nu måste jag fortsätta så jag blir klar före tolv!! :-D

Jag ärsån som inte kan städa efter klockan 12....så jag kör järnet fram till tolv!! Hehe!!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Va duktig du är! Grattis, är urusel på sånt där....alltså löneförhandla. Ja för all del städa oxå....Men shoppa DET kan jag!! =) Fast Emil med vattkopper här hemma så ingen shopping idag... Ha en bra helg!

2007-03-03 @ 11:47:43
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Vivi

hmmm, varför blir det streck under texten??

2007-03-03 @ 11:48:45
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: kajsa

Mycket bra och modigt gjort!!!

2007-03-03 @ 13:50:29
Postat av: Ulle

Duktigt gjort! Ingen annan slåss för ens skull, så då måste man göra det själv.

2007-03-03 @ 15:35:59
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: elli

Vad jag blir stolt över söstra min!!!! Jävligt bra!!!!!!

2007-03-03 @ 19:33:42
Postat av: Sussi

Ja jisses vad vi har badat! Tyvärr blev d inte en minut över till shopping!
Men du - d kommer fler dagar!! slå en pling så åker vi ;)
*kramis*

2007-03-03 @ 20:55:03
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: joannah

blev det nån shopping?

2007-03-04 @ 10:16:27
Postat av: Nina

Bra jobbat med löneförhandlingen !!!

2007-03-04 @ 11:53:14
Postat av: Maria

Klart att du ska ha högre lön!! Tänk så mycket mer du har att shoppa för sen :)

2007-03-04 @ 18:01:42
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Emma

Jätte bra att du stod på dig :-)

2007-03-04 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker