Nytt Liv?

Tänkte börja ett nytt liv!!! :-)

Fr.o.m NU är slutfikat....eller åtminstone sånt där hysteriskt fikande. Nog för att det har varit en hel del kalaserande, men nu ska det inte fikas i tid och otid!!
Jag ska dessutom dricka minst 2 liter vatten per dag! Och det går lysande faktiskt.:-D
 
Ska även försöka komma igång med någon form av motion. I sändags var jag o Kajsa och åkte skidor....jättehärligt var det! Igår kväll när jag hade ätit middag for jag en sväng med skidorna på isen. Det hade redan hunnit börja skymma och var ganska mörkt när jag kom hem. men det gick väldigt bra ändå! Hade Ella med mig....var lite orolig över Älgarna som huserar på Kyrkholmen. Men ingen älg i sikte som tur var!!

Har precis käkat lunch och är fruktansvärt godissugen....typiskt!! MEN jag ska stå emot frestelsen......fast att jag har godis i lådan bakom mig! :-)

Ska se om bara dessa små förändringar gör nån skillnad. Blir jag sugen på nåt gott så tänker jag det....men gör mitt yttersta för att stå emot iaf!!

Nu börjar lunchen lida mot sitt slut!

Ni ska alla ha en fortsatt trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: anna

försöker också med det där "nya livet", meeen... det är ju så gott me fika & godis ju :/. Tar prommisar varje dag iaf -räknas det??? *hahaha*

2007-03-06 @ 15:54:02
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: elli

Åh vad du är duktig!!!!!! Ska inte ert jobb vara med i Korpens STEGEN??????

2007-03-06 @ 17:36:33
Postat av: Sussi

Här har jag sammaledes - försöker att hålla mig till fredagar, inte stenhårt men nästan :)
Shopping anytime - vi hörs om d!

2007-03-06 @ 19:21:02
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Maria

Släng ut lådan! Försöker också att hålla igen just nu. Snart är det sommar igen...

2007-03-06 @ 20:23:20
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Försöker oxå med det nya livet, gick ju strålande ett tag- sen rakt utför igen.., men men nya tag då:)

2007-03-06 @ 20:54:00
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Nina

Vad du är duktig !! Både motionerar och slutat med fikat :)

Har också plockat fram skidorna och det är så härligt...men jag tror bestämt att er vovve skrämde mig lite häromdagen....är den svart och lite vit på bröstet..kommer den hem springandes är det bara jag som säger GÅ HEM när jag är och skidrar ;)...men det kan ha varit någon annans hund oxå....jag bara gissade att det är eran.

2007-03-06 @ 21:16:35
Postat av: Emma

Det är så skönt att motionera försöker få minst 10000steg om dan ,sen ska jag nog valla mina skidor så jag slipper skämmas när jag åker i backar :-)

2007-03-07 @ 07:14:15
Postat av: Emma

Vet ännu inte om det är vattkoppar ska be mamma kolla

2007-03-07 @ 09:54:16
Postat av: Kajsa

"TAGEN" Läs min blogg!!!!

2007-03-07 @ 11:07:34
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker