Lösenordet..

Anki! Jag hade samma problem...lösenordet har ändrats. Men du kan ändra det nya till det gamla i inställningarna!!


Vilken underbar helg det har varit. Har faktiskt idag varit och åkt skidor några svängar....jättehärligt var det!!

Annars har det inte blivt mycket gjort. Varit så trött så jag har "filat" på soffan igår....somnade tidigt så jag missade månförmörkelsen!

Men idag har jag hållt mig vaken....tog kanske igen lite sömn igår!!

Äsch nu ids jag inte skriva mer...blir så irriterad på tangentbordet när det är så glappt! Måste köpa ett nytt!

Ha en skön söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag och gossen såg faktiskt månförmörkelsen! Mäktigt m naturfenomen...
Kramis!!

2007-03-04 @ 20:11:03
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Tack för en härlig dag!!!! Med skidåkning och eftersnack!

2007-03-04 @ 21:34:20
Postat av: Anki

Jag ska försöka om jag kan logga in=)

2007-03-05 @ 08:29:45
Postat av: morsan

och sen GLÖMDE DU, NYCKELN!!!!!!
Nja, det är INTE så FINT väder, som dom LOVADE!!!
Ha en bra dag, ongen min!

2007-03-05 @ 10:11:07
Postat av: anna

så bra att du hittade mig ;)

2007-03-05 @ 11:37:18
URL: http://www.mammut.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker