Lorangabottnar!!

Idag har jag varit till Syncentralen i Luleå!! Fick bl a nytt recept för ett nytt glas till mina glasögon! Det andra glaset behöver ej bytas ut. Så då tänkte jag snåla obara byta utena glaset. Struntar i nya bågar. Men jag kommer att fånya solglasögon från "Centralen", och till dom är det riktigt häftiga bågar!!

Sen fick jag lite hjälpmedel. Ett litet förstoringsglas som är lätt att ha medifickan...den ärperfekt när jag ska läsa SMS meddelanden tex. Har varit knepigt sista tiden att läsa meddelanden!

Men det bästa av ALLT"!!! Jag fick TV glasögon....och dom är såååå snygga!!! :-D
Har suttit som fastklistrad vid TV:n sen jag kom hem. Det är ett tag sen man såg nåt på TV:n...men nu jäklar!!!

Vi har försökt fota mina vackra glasögon...men det blev inte så bra. Ni fårkomma och se dom bättre "live"!!!

image48

Synd att det inte syns hur STOOORA ögonen är !! Jag ser för jäklig ut med dom!!! Supersnille!! :-D
Men dom är sååå bra!!

Nä...nu ska Janne o Wille till brottningen och då ska jag passa på o discodunka och röja lite här!!!

Ha en bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: morsan

Du ser ut, som Ilmi Lahti med LORANGABOTTNARNA ;-)

2007-03-08 @ 17:42:28
Postat av: Sussi

Herregud Annika, jag får bara en ledsen klump i halsen... Sen läser jag din tokiga mammas kommentar och skrattar så sorgetårarna rinner...

Men du - vad bra att du kan se Tv igen - D är jag skitglad för!!
*bamsekram*

2007-03-08 @ 18:03:57
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: ellii

Jag säjer som Sussi!!! Herregud vad Irene är rolig!!!

sTOR KRAM TILL DEJ!!!!!

2007-03-08 @ 19:16:19
Postat av: Kajsa

Min vän!!!!Kram!

2007-03-08 @ 19:42:06
Postat av: Nina

Ja Ilmi ja PRECIS som hon !!! Hon har väl samma glasögon kvar än kan jag tänka mig!! Om hon använder några där på klippan!!

Säger som Sussi...en klump i magen fick jag med...tänk man får bara ett par ögon. Hoppas att det håller sig så pass här med dina ögon så det inte blir allt för mycket sämre i alla fall.Och skönt att du fått hjälpmedel.

2007-03-08 @ 21:19:01
Postat av: Sussi

En till kram... STOR!!
Hörru min vän - lördag?? :)

2007-03-08 @ 22:06:16
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anki

Hahahaha förlåt att jag skrattar. När jag såg bilden på dig så påminde du om någon och när jag läser mommos kommentar då kom jag på det=)
Jättesnygga!!!

2007-03-09 @ 08:24:52
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: morsan

jag, ÄLSKAR DIG, ÄNDÅÅÅ.....

2007-03-09 @ 09:31:59
Postat av: Anna-Lena

Håller med dom andra! *Kram*

2007-03-09 @ 10:25:09
Postat av: Maria

"Fick" mina nya brillor i förrgår... Herregud säger jag bara. 2 500 spänn PER glas!!

2007-03-09 @ 11:01:30
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulle

Här kommer kramar, mitt i eländet. Tycker att du är så himla stark. Roligt att du kan se på TV igen.

2007-03-09 @ 14:50:23
Postat av: Sussi

Lördag = Shoppasugen??
Tänkte skicka iväg man och barn... Har inte frågat honom än, men jag kan - om du är sugen ;)

2007-03-09 @ 21:16:36
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

NÅMEH NÄMEH - kollade ju kalenderi - du fyller ju år!!!!!!!!
Då kikar vi förbi å sjunger istället!!!
*kramis*

2007-03-09 @ 22:16:33
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anonym

Håna en gammal människa som var patient på Klippan, fy vad dåligt ! Ni blir väl gammal också, eller ?

2011-10-07 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker