Sola o bada....

Äntligen har semestern börjat!! Som jag har längtat!!
Idag har jag, Wille, Anki o Anna legat några timmar på mattisstranden, skönt var det. Jag o Anki har t.o.m badat. Kändes jävligt kallt i början, men sen närman väl hade doppat sig var det ganska behagligt!
Man måste ju passa på, man vet ju aldrig när kylan kommer! Jag brukar ha tur med att det är fint väder på min semester, men det kan ju bli bakslag...man vet ju aldrig!!

I Lördags var vi o firade Ankis stora dag. Herregud vad jag hade roligt. Länge sen jag hade så kul. Det var så roligt att träffa Ankis barndomskompis Karin, som jag inte pratat med på flera år.

Det blev faktiskt inte så mycket alkohol (även om det verkade så)....många liter vatten gick det istället.
Så jag drabbades inte av ont i håret på söndagen!! :D

Vi dansade o hade roligt till ganska sent på natten. Fast inte så sent som Anki eller sååå sent som de som låste stället!!! Eller ska man säga tidigt!?!

Ikväll är vi bjudna till H & S på nyrökt Sik....åhhh det ska bli sååå gott. Det är en av sommarens bästa maträtter!! Jag o Wille skulle kunna leva bara på det!!

Imorgon har vi en liten släktträff här hos oss. Vår kusin Tomas (lill-Helge) med sambo har kommit hit upp!! Och det var inte igår....jag har sist  träffat Tomas när vi var tolv. Då var jag ner till Eskilstuna och hälsade på dom!!
Jag o Tomas är lika "unga" så vi har lekt mycket när vi var små!!
Dom åker hem igen på onsdag, så imorgon kommer dom över o käkar middag här. Har även bett Anki komma och mommo o moffa kommer oxå förståss!!

Nåja, nu tänkte jag eventuellt göra nån nytta här i huset som håller på att förfalla!! Fast, kanske jag skjuter upp det till imorrn!! :D

Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har semester! Städa sen när du börjar jobba igen!
På Ankis fest behövde man inte vara så full för att ha roligt! Jag var chaufför och hade jätteroligt!
Berättade faktiskt för några om din och min karaokekväll...och våra pointsdrinkar...hahaha...fasen vad kul vi hade det då!!!

2007-07-23 @ 16:21:31
Postat av: elli

Jag har målat utebastun idag. Dessutom är jag nu inne på semestervecka nummro 2.

2007-07-23 @ 18:28:19
Postat av: sussi

Var förbi dig ikväll :)...
Länge sen jag var SÅ hälsa-på-sugen, sen hade ingen tid m mig :(...
*snyftar*
Nu skall jag iallifall till Katarina på promenix, så lite av min mundiarée borde väl rinna av...

2007-07-23 @ 20:08:48
Postat av: Majsan

Visst är de skönt me semester!
Städa och röja hinner man med senare!!!!

2007-07-23 @ 21:48:44
Postat av: Nina

Du har ju semester !!!
Ta det lugnt städa och röja hinner du sedan...och förresten är dte höst och mörkt snart och då syns det inte :)

2007-07-24 @ 08:06:52
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Vivi

Ja varför göra nått idag som du lika gärna kan göra i morron!!?? =) Ha en underbar semester! Kram

2007-07-24 @ 08:28:49
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker