Semestervecka nr 2

Imorgon startar vecka 2.

Förra veckan gick så hiskeligt fort, jag hinner inte med. Hur ska inte denna vecka då gå!!


Måste ju skriva lite om det jag skrev om i förra inlägget, men som försvann.

Jag ska åka till Brighton med Lena P och en kompis till henne. Vi ska åka och hälsa på Mariann som bor där.
Eventuellt följer oxå Katta med om det finns sovplats hos Mariann. (Lena!!, maila Marianns mailadress åt mig)
Det ska bli en kul resa. Har alltid velat åka till England.
Trippen kommer att ske i Oktober.

Sedan planerar jag o Wille att åka till Uppsala och hälsa på Lena o Co. Wille ska då få följa med Oliver o Matte till BMX bana. Och detta ser Wille fram emot sååååå mycket!!


Imorgon åker vi till Luleå och hälsar på Berit o Co i ett par dagar. Det ska bli roligt. Luleå resa är vår standard semester resa....vi brukar inte komma så mycket längre!!

Nä....nu slog bloggtorkan till. Ingen aning om vad jag ska skriva om. Så Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Men så kul att få göra en resa till England! Brighton...var det inte där ABBA vann med Waterlo?
Hälsa Berit&co! Ha det så kul i Luleå!

2007-07-29 @ 21:02:54
Postat av: Ulle

Vilken globertrotter du kommer att bli ;)

2007-07-29 @ 21:40:11
Postat av: Vivi

Å så här ska vi minsann åka till england för shopping, ja där ser man!! ;) HA en bra semesterv 2!

2007-07-29 @ 22:58:19
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: elli

Visst är det kul med en planerad resa som man kan se fram emot. Jag förstår att du är glad!!!!

2007-07-30 @ 10:00:28
Postat av: Nina

Wow !!
Tre resor inbokade:) Då blev det semster till dig också:)
Ha det bra i Luleå

2007-07-30 @ 10:22:03
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Catharina

England är underbart. Om ni åker i oktober kolla sterlings biljettpriser, ganska billiga

2007-07-30 @ 10:32:12
Postat av: Anki

Du ska bara resa o resa =)
Kom ihåg tuliaisia åt mig.

2007-07-31 @ 08:04:41
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: sussi

Åh vad härligt med massa resor framför er!!
D gör du rätt i :)
Säger som anki - glöm inte tuliaisia!!!

2007-07-31 @ 18:48:54
Postat av: joannah

vad kul med en utlandsresa =)

2007-08-01 @ 16:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker