SEMESTER!!!

JAPP....på måndag börjar det!! Nu är man ju bara ledig helgen....men på må¨ndag börjar 4 veckors semester!!

Jag och Perka (busschauffören) börjar semestern på måndag. Och vi har beställt bra väder!! Så nästa vecka bär det ut till sandbankarna med Anki.......hoppas jag!! :D

På tal om Perka, det är så roligt för det var han som körde bussen redan då när man gick på Gränsskolan. Och han kommer ihåg det!! Fast han blandande ihop mig o Anki först!! :)

Tandvärken har gått över, som tur är!! Är inte alls orolig för rotfyllningen. Min tand är alldeles död. När jag var där i onsdags var det första ggn som de borrat i min mun utan bedövning....det berode på att tanden var död. Ingen känsel alls.

MEN idag när vi hade varit på Frasses så kände jag en hård bit i munnen. Det var en gammal lagning på min döda tand som lossnade. Antagligen pga joxet dom gjorde i onsdags. Åkte till tandis, men dom hade stängt....redan klockan 14 var det stängt!!!
Så nu sitter jag med värsta hålet i min tand....är så rädd att den provisoriska lagningen oxå ska lossna!!

Bra batning....törs nätan inte äta nåt!!! :D

Nä....nu ska jag kanske gå o lägga mig!!

Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Sätt i en snuspåse! hehehe...vi ses på festen i morgon!

2007-07-20 @ 23:15:53
Postat av: Emma

Hoppas verkligen att det blir fint väder .Kan du sova när gubbarna bastar ? :-)

2007-07-20 @ 23:39:50
Postat av: elli

Jag har åxå gjort en rotfyllning i en tand som var död. Ingen bedövning alls. Tror inte du behöver vara oroili att det ska lossna. Kram

2007-07-21 @ 08:45:32
Postat av: sussi

Sätt i ett cigg-filter :)!!
Ses ikväll!!

2007-07-21 @ 15:15:56
Postat av: Maria

Tugga på andra sidan:) Ha en skön semester!

2007-07-21 @ 17:59:05
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Tack för senast.
Givetvis blir det sandbankarna till veckan=)

2007-07-22 @ 17:16:55
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Osis med tanden !
Semester....fy bubblan jag vill ha lite ledigt jag oxå.

2007-07-22 @ 20:42:51
Postat av: kajsa

Hur mådde håret i dag? vad kul det var i går! Vi måste ha en analyseringsträff!

2007-07-22 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker