Ett inlägg innan helgen...

Detta inlägg skrev jag igår, men hela bloggen var ju bara knas....som tur är så
fanns det kvar en del av inlägget!! Onsdag kväll o resten av veckan sammanfattning saknas. Och jag ids inte skriva om det!! :(
Fy vad less man blir!! Nåja håll till godo meden del av veckan iaf!!



Ska väl försöka sammanfatta denna vecka....tycker tiden rusar iväg så jag hinner inte sitta här vid datorn!!

Men vilket kanonväder vi ändå fick. Prognoserna var ju helt annat än det blev. Så vi har faktiskt varit på stranden varje dag!!

I tisdags var min kusin Thomas med sambo Helen hit på en liten middag! Mommo o Moffa var självklart oxå med. Janne han missade hela middan. Han åkte tidigt på morgonen ut till skärgården för att hjälpa Håkan med att få taket på plats på hans nya stuga. Detta tog hela dagen o kvällen så han var hemma först vid 10.
Men jättekul hade vi!!!

Onsdag!!?? Vad gjorde vi på onsdag.....måste fundera!!!
Jo just ja, på morgonen hade jag tid hos tandläkaren. Storstädning av tanden var det. Nu har jag massa saker i roten på tanden som ska vara där i 6-8 veckor innan det är dags för själva rotfyllningen!!
När vi kom hem, drog vi iväg till Mattis och badade!!
På kvällen var vi på den årliga bastuträffen hos Lena P o Oliver.

Kommentarer
Postat av: Anki

Har du badat varje dag?

2007-07-28 @ 10:51:40
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Vad kul att vädret har varit på din sida när du semester !!

2007-07-28 @ 15:02:21
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Ulle

Sol och semester hör ju liksom ihop. Det behöver vi verkligen här uppe för att orka med en lång och mörk vinter.

2007-07-28 @ 21:19:31
Postat av: Kajsa

Hej pepparkakan! Du har då haft tur med vädret på din första semestervecka!
vad fisigt det var i Kukkolaforsen...tack för i kväll!

2007-07-28 @ 22:12:56
Postat av: Kajsa

vad är det som har hänt?

2007-07-29 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker