Aj aj...

Jag ser ut som Lina i Emil i Lönneberga. Jag trodde det bara existerade på film, men icket. Min kind är sååååå uppsvullen. Fick värsta tandvärken i söndags, fick ordning på tanden(trodde jag) men sen svullnade halva ansiktet upp och det värkte i kindbenet.

Har idag varit akut till tandläkaren och hela käften är full i var. Rotfyllning blir det. :(
Hon öppnade och rengjorde idag men ska fortsätta behandla nästa vecka.
Så jag vet minsann vad jag ska göra med mina semesterpengar....3500 spänn blir slutnotan!! :(

Hade ju som planer att åka till Thailand i November....men tyvärr....jag kan inte skita pengar.


Nu har jag iaf fått något sånär datorn i ordning. De flesta programmen är installerade.....men vissa saker får jag inte igång. Vetefan hur jag ska ställa in inställningarna så det fungerar. Mattias måste hjälpa mig!!

Nåja....har suttit framför datorn sedan klockan 5....fan vad det bränner i axlarna och nacken. Nu ger jag upp för idag!!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: sussi

Du - d gör inget :)!! Dom har haft så roligt här, allt har gått bra!!
:)

2007-07-18 @ 22:16:17
Postat av: Anki

Behöver du hjälp med datorn??? Haha jag kan hjälpa dig=) Kan åtminstone visa var shift-knappen är.
Du kan ringa mig så tar vi support genom telefon:-D

2007-07-19 @ 08:26:24
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

AJ !!
Det lät ONT...vet hur hemskt det är med tandvärk. Och sedan är det j.....a dyrt att gå till tandläkaren:(
Hoppas det blir ordning i munnen i alla fall:)

2007-07-19 @ 09:51:00
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Ulle

Inte roligt med tandvärk och tandläkarnota :(.

2007-07-19 @ 10:30:17
Postat av: pappa B

Ha ha, ha det är bara för att du inte kommer in med små kommentarer till mig. Titta bara på syrran, hon har ingen tandvärk och ser inte heller ut som Ida med påsar till kinder. Hon messar mig hon. Där kan du sitta och vara rund i skallen, olyding där *s*
(I ärlighetens namn lider jag med dig, men säg inget)

2007-07-19 @ 12:08:15
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: Maria

Jag tycker verkigen synd om dig. Jag vet hur det känns efter min tandj***l i höstas... Dubbla Panodil kanske hjälper ett tag mot värken??

2007-07-19 @ 12:18:12
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: morsan

Stackars Dig, ont å pengar BARA försvinner, aj, aj.......

2007-07-19 @ 15:15:06
Postat av: elli

Ja fy fan, först ska man ha ont, sedan sitta och darra i tandläkarstolen för att sedan till sist betala. Uch!! Stackars söstra min!

2007-07-19 @ 19:53:43
Postat av: Vivi

Aj aj ajj.....surt att de dessutom ska kosta en massa pengar!! *veta* min skatteåterbäring på 8000:- plaserades på folktanvården i haparanda....surt säger jag bara!!!

2007-07-19 @ 22:07:12
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: kajsa

Rot fyllning är min stora skräck!!! Jag lider verkligen med dej! Skit i resan...bara du blir bra i munnen!
kram

2007-07-20 @ 07:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker