Ungkarlslya!!

Fy vad hemska gardiner jag har satt upp i köket!
Köpte för säkert 1 år sedan billigt gardiner från Catalog. Panelgardiner med löv på.

Men det är ett tyg som ser ut som exaktut som gardiner till en ungkarlslya!!
Dom är så fruktansvärt fula.

Nå, de hänger iaf i köket nu!! Hade panik med att få upp gardiner i köket....hade inte tid att sökafram nå andra o börja strykadom.
Vid lämpligt tillfälle ska jag sätta upp andra.....det är så jäkla tråkigt att stryka bara!!!

Idag har vi haft en väldigt trevlog dag på Hemtex o Ikea. Kajsa plockade upp mig och i stan hakade Anki o Anna på!! Anki skullebara följa med som sällskapsdam, likaså Kajsa......när jag skulle söka efter hatthylla!!

Det slutade med att jag kom ut utan hatthylla.......och Anki o Kajsa hade fulla påsar ut från Ikea. :-D
Nåja....några andra fynd gjorde jag ju oxå!!
Men mycket trevligt hade vi!

Har sett en jättefin hatthylla på Village....men aldrig tänkt på att kolla vad den kostar! Så jag o Kajsa styrde kosan dit.....men de hade stängt redan klockan 17! Men jag får gå dit nån annan dag! 

Hemmavid åt jag middag och sen låg jag medvetslös på soffan i nån timme!!

Nå niin....ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha......Visst är det konstigt att ibland råkar man handla gardiner som man sedan tycker är hemska....jag har ett par hemskheter till tv-rummet som jag inte fattar varför jag köpte i höstas på just Catalog....

Trevligt att du fick dig lite shoping sällskap, för det är ju mycket trevligare att ha någon att vara i farten och det bästa av allt är att då har man någon att rådfråga :)

2007-01-13 @ 22:33:59
Postat av: anna

kul!

2007-01-13 @ 22:49:29
Postat av: Sussi

Jo jag har sett att d är kolsvart om kvällarna på Village när d andra har öppet - trist... Vem hinner dit innan 17 om man arbetar!??

Om allt är som d ska imorrn så åker jag mot Kalix vid 19tiden - visst kommer ni före?? Vi ses :)

2007-01-13 @ 22:53:49
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Tack för i går! Det var väldigt trevligt! Hoppas på en ketväll nån gång...hahahaha....

2007-01-14 @ 10:40:42
Postat av: Anonym

Det VAR grund av DET, att gardinerna BLEV ej STRYKTA, när jag JOPPADE ;-)

2007-01-14 @ 10:50:12
Postat av: Anki

Ja när blir det ketväll????
Berta ville också komma på ketväll:)
Tack för sällskapet igår!

2007-01-14 @ 11:40:20
Postat av: elli

Tur att häxan kommenterar våra bloggar iallafall!!!!!
Vi ska åxå köpa en ny hatthylla. Berätta sen hurudan du köper.

2007-01-14 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker