Lat tjuvläsare!!

Är jag för tillfället! Jag läser era bloggar men är för lat för att skriva en kommentar!
Det var riktigt att jag fick ta i ordentligt för att uppdatera min egen blogg!
Har en "ids inte", orkar inte känsla!!

Nå....idag är det ju iaf FREDAG!! :-D
Ska faktiskt inte göra nåt speciellt alls i helgen! Eller jo förresten....Jussa fyller ju år imorgon! Så vi drar väl dit på en liten tårtbit! :-D
Annars har jag faktiskt tänkt försöka börja planera lite inredning i huset!!

Sussi!! Har du nån ledig stund under helgen....you know....inredningsakuten!! :-D

Hoppas att det blir bra väder i helgen....så man kan vara ute o få lite friskluftsförgiftning oxå! Skulle inte vara helt fel! :-)

Näää....nu vet jag inte vad jag ska skriva!

Nå niin....ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du behöver inte några böcker?.. :) Himla jobbigt med Feng Shuijning - ska ta mej en öl ikväll så kommer det att gå mycket bättre! Ha en trevlig helg!!

2007-01-26 @ 13:48:44
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Nina

det är ju så där ibland att man inte orkar göra inlägg själv!!

2007-01-26 @ 15:41:03
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anonym

Gillade Matti om halsduken?

2007-01-26 @ 15:50:23
Postat av: Kajsa

Du har ju det roliga kvar!!!

2007-01-26 @ 21:15:05
Postat av: elli

Det känns gött i hjärtat att veta att du läst ens blogg. Man orkar inte kommentera alla, så är det. Kram och trevlig helg!!!

2007-01-26 @ 21:22:14
Postat av: Linda

Ha en bra helg :)

2007-01-27 @ 09:22:06
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg...

2007-01-30 @ 08:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker