Inget nytt att rapportera!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag! Inte hunnit händaså mycket!

Jo förresten....lite pisst är jag!!
Jag ärju som sagt i akut behov av en hatthylla så jag beställde två st från Ellos! Det står att den finns i lager...men på bekräftelsen står leveransdatum 10 februari!! :-(
Ringde o kollade upp det....och jo...det stämde!!

Har nu suttit och kollat på nätet om jag kan få tag på hatthylla nån annastans.....men icket....inget som faller mig i smaken!! Detektiv arbetet fortsätter!!
Hittar jag nån så makulerar jag beställningen på Ellos!!

Har ni tips på nå bra sidor/butiker??

Nu ska gossen in i duschen!!

Nå niin.....ha det bra!

Kommentarer
Postat av: elli

Kan du inte rikta en egen designad hatthylla och låte nån finsnickare gjöra den åt dej??????

2007-01-16 @ 20:08:20
Postat av: Anna-Lena

Känner igen hatthylls problemet, svårt att hitta fina, vi har en sååå ful fortfarande, har nästan vant mig vid den..

2007-01-16 @ 21:16:25
Postat av: Anki

Har inte du kollat såna där "gör det själv-program"??
Det är ju bara att köpa virke och såga till o borra ihop. Hur enkelt som helst:D
Och då har du egen design:))

2007-01-17 @ 08:26:04
Postat av: Kajsa

Har du kollat alla kataloger? fast å ena sidan så är det inte så långt till den 10 februari...eller...

2007-01-17 @ 09:23:16
Postat av: Sussi

Hmm, trist... Man vill ju ha direkt!! Har du kollat på EM??

2007-01-17 @ 10:25:32
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

Det kan vara nog så retligt att inte få det man vill ha, och helst igår

2007-01-17 @ 13:02:00
Postat av: anna

irriterande -jag förstår!

2007-01-17 @ 13:07:41
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Linda

Varför ska det ta så lång tid att leverera om den finns ilagret??*hmm*

2007-01-18 @ 12:00:28
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker