Hatthyllor & Garderober...

....puh, jag blir snart tokig!!

Håller på och planerar hur många och vilken typ av garderober jag ska ha!! Jag har kommit fram till att jag ska ha 6 st garderober till att börja med! Har suttit på Ikeas hemsida och använt förvaringsverktyget somfinns där!! Och om jag skulle köpa det vad jag vill ha....så skulle det kosta 10-11000!!!!!
Så det blir ju givetvisatt tänkaom! Stommarna i sig är inte sådyra...men den fantastiska inredningen blir väldigt dyr!
Pengarna börjar sina och det är massor kvar i själva bygget!

Sen har jag ett annat större problem! Måste hitta en hatthylla (min gamla fiiina pärla gick ju sönder....förstår inte hur!) Skoja bara!!
Vi hadetidigare Gustavs gamla....och den hade några år på nacken!

På Ikeas hemsida och ikatalogen finns inte nånjag vill ha!! MEN....i butiken finns ju sånt som INTE finns i katalogen eller på nätet! Så jag måste snarast till Ikea! :-D

Är någon bloggarsjäl påväg dit ihelgen...kanske?!?!

Hörav er till mig isf....så kanske jag kan haka på!!

Måste förresten tipsa om Hemtex. 50 % på allt i butiken. Var o fyndade där idag....men hade alltför lite tid att spana på alla fina grejer!
Jag är ett Hemtex fan när det gäller deras dukar....så jag fyndade 2 st idag....lite Retro stil! :-D

Nå niin...ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag skulle kunna tänka mig o gå på IKEA i helg, men jag måste hinna städa o byta bort julgardinerna först.

2007-01-12 @ 21:20:24
Postat av: joannah

hihi jag vet en som var lite inblandad i hatthylle förstörelsen!

2007-01-12 @ 21:30:01
Postat av: Sussi

Hinner nog inte i helgen... Men till veckan kan jag haka på om du har lust att åka!
Vi ses :)

2007-01-12 @ 21:34:51
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Janne ska just i väg till stan med Åke men jag ska ju hämta hem Lydia sen och då kan vi ju åka en sväng på Ikea om du vill!!! Ring mej i så fall! Lydia har min mobiltelefon så du får ringa hit hem!

2007-01-13 @ 09:52:01
Postat av: Nina

Det är ju det som är problemet med garderober...inte kull att sätta en massa tusenlappr på inredning som ine ens syns.

2007-01-13 @ 16:25:35
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anonym

Man behöver inte direkt skynda sig till hemtex rea eftersom den pågår året runt.

2007-05-19 @ 22:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker