Skärtorsdag!

Usch vad jag har ont i halsen! Inte förkylningsont, utan skrikont i halsen! Förgrömmade, förbannade j****la hundkräk!!
Hon är så förbannat vaktig! Det gick ett par och promenerade förbi vårt hus....dom hade en liten hund med sig!! Och Ella tokskäller och springer ut på vägen!! S A T A N....jag blir så arg!!!

Nu ligger hon i sin korg och ärrikitgt låg!! Rätt åt henne!!

Janne är på bastukväll i stan. Det är en snubbe som har byggt värsta spa´t hemma hos sig!! Och vad jag fattade så har de som varit med o byggt det blivit bjudna på bastu där!

Wille kom just hem från Ragge! Heikki fick skjutsa hem honom. För när jag skulle åka iväg och hade kommit en bit så gick bilen så jäkla konstigt!! Punka på framdäcket!! Typiskt!!
Stackars Janne får börja byta däck imorrn bitti...hoppas han inte har allt för ont i håret!! :-D
Vi ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt imorrn till Keräs. Vi blir där till på lördag skulle jag tro.
Jag har sagt åt Janne att han får vara mina ögon när vi åker....för det blir jag som kör!! Så håll er undan från Tossa vägen mot Kattilasaari! :-D

Jaaaa....vad ska man göra nu då? Funderar på om man snart kan gå osova?!? :-D

Eller blir det nåt bra på TV:n ikväll?!?! Känner inte för att titta på TV, men men...finns inte såmycket annat att göra!!

Ha en riktigt GLAD PÅSK....än en gång!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Man behöver inte SKRIKA :-D

2007-04-05 @ 20:11:59
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulle

Aj, aj då! Hoppas halsen blir bättre tills imorgon. Ha det gott!

2007-04-05 @ 22:59:17
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Vi har tyvärr oxå en riktig "vakthund", jobbigt som f*n.. Tokskäller och håller på när han ser nån gå förbi/ nån kommer hit..
Glad Påsk!

2007-04-06 @ 07:46:34
Postat av: Kajsa

Varför kom du inte hit? Inte kan man gå och lägga sej kl 19.00 på en skärtorsdag heller... Jag hade kunnat hämta!!!!

2007-04-06 @ 08:46:31
Postat av: Majsan

Glad påsk och ta det lugnt under pratstunden på torsdag, prata med Kajsa hon kan ge lite tips....
Vi hörs och syns!

2007-04-06 @ 08:50:19
Postat av: elli

Glad påsk!!!!

2007-04-06 @ 11:38:41
Postat av: Vivi

Aj aj, känner igen de där med höja rösten tills den skär sej..... tyvärr händer de till både hund(ar) o ungar ibland =( Gla påsk till er med!

2007-04-06 @ 18:36:40
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: morsan

ha det bra i keräs!
God fortsättning på PÅSKEN!

2007-04-06 @ 20:42:24
Postat av: catharina

Nå hade han ont i håret ? ha en skön fortsatt påskhelg

2007-04-07 @ 15:05:13
Postat av: Sussi

Fortsatt go-å-gla påsk på er :)
*kramis*

2007-04-07 @ 20:51:11
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Krypavstånd för er alltså...

2007-04-10 @ 11:01:27
Postat av: Sussi

Jajjämän jag är hemma!! Tänkte mig en sväng till gammelmommo, men är hemma efter läggdags :)
När kikar du in?? Kan styra mommobesöket efter när du kommer :)

KUL!!!
Ps. Har bakat moccarutor ;)

2007-04-10 @ 15:29:35
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker