Fullt röj...med tillägg!!

...hela dagen!!
Det tog nästan hela dagen att skrapa bort resten av den gamla tapeten i Willes rum. Men nu är det gjort...äntligen!! Så nu är det "bara" resten kvar!! :-)
Janne har iaf burit upp spackelhinken...men får väl se vilken vecka det blir gjort!!

Och som planerat fick ju Janne oxå lite gjort i bygget! hehe...tummen hittade ut!!
Han har förberett för indragningen av vatten till nya toaletten. Nu är det "bara" och vänta på rörmockaren för inkopplingen!

Sen har jag även hunnit börja röja resten av huset....men orkade inte mer än det. Imorrn måste jag dammsuga o skura golven och tvätta pisstoan! :-(

Få se om jag orkar det imorrn....jag har nämligen fått ont i halsen, det river som fan i halsen!!
Jag har tagit mig en irish o en cider i förebyggandet syfte!! :-D
Blir inte mer än så...äter meducin mot UVI:n, en riktigt kort kur på 5 dagar. Så jag vill att UVI:n ska försvinna!!

Hoppas halsen inte blir värre uaf!!

Nåja...nu vet jag inte vad jag ska skriva....hade massor jag kom på innan jag började skriva. Men det är som bortblåst!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Förresten....jag har försökt kommentera er under dagens lopp....men det har inte gått!!


En lillkusin är född imorse!! :-D
Per & Anneli har fått en dotter och Anton & Petra har fått en lillasyster!!

Stor GRATTIS till tösen!!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Oj, oj vilken arbetsdag. Hoppas bygget blir klart snart.

2007-04-21 @ 21:37:05
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Nina

Hoppas kuren hjälper !!!
och vilket jobb du slitit med idag.

2007-04-21 @ 22:03:54
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: kajsa

Hoppas verkligen att UVI:n går över med medusinen!

2007-04-21 @ 22:45:41
Postat av: anna

:)

2007-04-22 @ 08:34:04
Postat av: Anki

Ja hoppas medusinen hjälper.
Snart har du ju ett "perfekt" hus då???
Vad ska du sen göra?

2007-04-22 @ 09:28:23
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: morsan

Oooh , GRATTIS till Per å Anneli!

2007-04-22 @ 11:08:17
Postat av: joannah

Innan jag fick algot så hade jag jämt uvi, helt hopplöst jobbigt, brukar försöka dricka tranbärs saft och har fått för mig att det hjälper!

Kul med en liten kusin =)

2007-04-22 @ 16:41:37
Postat av: Vivi

Duktig du är! Grattis till lillkusinen, passa dej de kanske smittar!?! =)

2007-04-22 @ 17:50:35
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Emma

Men vad mycket du fått gjort ,själv hinner jag inte med så mycket

2007-04-22 @ 19:15:48
Postat av: Anna-Lena

Känner oxå av i halsen:(, f*n om man blir sjuk nu..
Trevlig kväll:)

2007-04-22 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker