då var det....

...tisdag! Ännu en dag närmare fredag! :-)

Ja mycket har inte hänt sen sist.
Gårkvällen tillbringades mest hela tiden i soffan. Dessa piller som jag ätit mot UVI:n....fy vad uppblåst jag har varit pga dom. Igår var värsta dagen....gick dubbelvikt hem från jobbet. Hade så mycket luft i magen så jag trodde jag skulle sprängas! :-D
Imorse tog jag sista pillret....puh!

Jag skulle behöva mig en spark i baken och komma igång med kvällspromenader!! Huvva vad jag skulle behöva motion.....
Få se om jag lyckas övertala mig själv och fara på prommis ikväll! Det återstår att se hur hårt eventuellt latmasken biter! Bäst att inte planera allt för mycket!

Nämen vad jobbigt att försöka komma på nåt vettigt att skriva......hmmmmmmmmmmm!!!

Ni får hålla er till godo med detta!!

Ha en fortsatt bra dag!

Förresten här kommer en bild på Kattas bebis!!

image66

Kommentarer
Postat av: Ulle

Skulle oxå behöva motion, men latmasken segrar i nio av tio fall... inte bra. Hoppas du lyckas bättre!

2007-04-24 @ 16:27:43
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag är kroniskt lat...har sprungit/gått över 7000steg i v-huset i dag...Fin baby hon skaffat sej!

2007-04-24 @ 17:51:07
Postat av: Vivi

Nä men ooo sicken söt bäbis!! Tänkte skriva att jag blev valpsjuk men kom på att jag har ju en ute i hagen! Kanske skulle hämta in dem nu....ska bara surfa lite till! Tjing på dej!

2007-04-24 @ 18:31:47
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: joannah

motion skulle inte skada här heller...

2007-04-24 @ 18:35:37
Postat av: nina

Latmasken finns i min kropp med :(

2007-04-24 @ 22:00:19
Postat av: Anki

Va fan jag har just skrivit om latmasken jag oxå:-)
Ska du börja springa med mig?
Bebisen är ju så söt.

2007-04-25 @ 08:54:10
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: anna

ååå så söt bebis :)!! ras?

2007-04-25 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker