Då var det strul...

...IGEN!! :-(

Vi beställde kakel och klinker till badrummet den sista Januari. Kaklet kom efter 1 vecka, men klinkret var restnoterat!! Så vi har väntat i 3 månader. I början av veckan ringde dom om att det blir inget av klinkret. När klinkret skulle levereras från fabriken hade hela lasset tippat och klinkret var förstört.
Att vänta på att de gör nytt klinker tar flera månader. :-(

Så idag har vi varit o spanat efter nytt klinker!! :-(
Vi skulle ha nästintill svart klinker och det fanns ju givetvis inte den svarta som jag ville ha! Allt är i olika gråa nyanser...men jag ska ha grått kakel så det ser helt epaaktigt ut med grått klinker.

Nå vi hittade en som skiftade i grått osvart, men den är 100 kr dyrare per kvadrat. Men vi får besked imorrn om till vilket pris vi eventuellt får det!!!
Det ska förhandlas lite....ja nivet....kompensation!!


En lustig grej som jag märkte nu när jag loggade in i bloggen. Det finns kommentarer från Er som inte syns via "vanliga" bloggen (om ni förstår vad jag menar).

Fia!! Du har en utmärkt metod om hur man får igång "guben" att börja joppa lite hemma oxå!! Tackför tipset!! :-D

Jag tror att jag fått Janne att börja jobba till helgen. Jag o Moffa har en plan!!!
Jag har sagt åt Janne att moffa kommer på lördag morgon och vill sätta igång med vårt badrum. Så då måste Janne fixa grejer så att moffa kan jobba!! Hehe......
Så då måste ju Janne oxå sätta igång när moffa kommer!!

Jag måste bara i smyg meddela moffa på fredagkväll om Janne fixat de saker som saknas!!

Janne inventerade igår kväll och kollade vad han måste köpa!! Så det ärinte helt omöjligt att det vankas jobb till helgen!! :-D

Nä....nu ska jag hitta på nåt annat än sitta här.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: elli

Jag bodde i Gammelstad i tre månader med en kompis och då jobbade vi på Ingridshem!!!

2007-04-25 @ 21:13:35
Postat av: Kajsa

Jag ska hålla tummarna så hårt så hårt!!!

2007-04-25 @ 21:19:04
Postat av: Ulle

Lycka till i helgen!

2007-04-25 @ 22:16:17
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Vivi

Nää vad taskigt de där med klinkret. Ha en bra "arbetshelg" på de! =)

2007-04-26 @ 06:20:15
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anki

Lycka till då :-D

2007-04-26 @ 08:04:16
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: morsan

Moffa har läst, Han ÄR EN RIGTIG TJUVLÄSARE, Han läser ALLAS BLOGG, så Ni VET!!!!!!

2007-04-26 @ 09:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker