Åkerfräken....

...är säkert bra på sitt sätt. Men för mig har det nog gått för långt för att det ska hjälpa mot min UVI. Imorrn lämnar jag ett prov till labbet. Fan vad det är jobbigt att vara nödig hela tiden men inte kunna strila ordentligt!! :-(

Äsch, vad skriver jag om egentligen?!?!? :-D


Det är så svårt att komma på nåt vettigt att skriva om. På joppet händer ju inte något som är värt att skriva om. När man väl är hemma så middagen lagas, ätas upp och sen är klockan över 6.
Fast idag fick vi trevligt besök. Wille och Kasper hade gjort upp om att leka ikväll. Så Kasper och Kajsa kikade in en sväng. Alltid lika roligt och trevligt!! :-D

Nu sussar gossen och jag väntar på att House ska börja. Det enda måste program jag har på hela veckan! :-)


Imorrn är ju dagen som vänder på hela veckan....börjar gå mot den roligare delen av veckan. Till helgen har JAG planerat att börja med slutföra renovering/byggandet av huset!
Det brukar ha effekt om jag sätter igång med något...då får Janne oxå fingret ur ett visst ställe och sätter igång! Hoppas att det har effekt denna gång oxå!! :-D
Måste riva färdigt tapeterna i Willes rum så vi kan göra det färdigt. Så Wille får flytta in där snarast!!

Nåja...nu ska jag inta ryggläge och invänta House!!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: anna

här har renoverings-inspirationen tagit stopp sen ungarnas rum blev klara ... inte nog med att orken är slut, ideerna lyser me sin frånvaro också. Kan inte ens komma på hurdana lampor jag vill ha i sovrummet *hahaha*.
har bestämt mig för att invänta inspirationen -få se om den kommer tillbaka.

2007-04-17 @ 21:46:40
Postat av: Vivi

=) Ha en bra onsdag! snart helg igen....

2007-04-18 @ 06:33:24
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: kajsa

Det var roligt och bra för själen att få sitta ner och surra lite...Men vad kul att få fixa Willes rum nu!! Tror du att han sk börja sova där åxå eller har han det som lekrum?

2007-04-18 @ 06:58:11
Postat av: Anki

Fingrarna har en förmåga o fastna på vissa ställen:-)

2007-04-18 @ 09:03:18
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Säger som Anki... Konstigt!
Viktor fick ta en hemmakväll igår, hade lekt m Aaro i ENDAST 9 timmar. Mommi kom och mannen skulle på övning... SUR blev han den luvern!

2007-04-18 @ 10:04:16
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Ulle

Trevlig kväll!

2007-04-18 @ 19:53:35
URL: http://ulljo.webblogg.se.se
Postat av: kajsa

Nå! Fick du medecin? Hur mår du nu?

2007-04-18 @ 22:13:41
Postat av: malin

House blir bättre och bättre hela tiden! Gillar när det nu finns en handling och inte bara ett fall per avsnitt!

2007-04-19 @ 10:49:13
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Hoppas du fick medicin mot UVI.
Ha en bra dag!

2007-04-19 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker