Succé!!!

Ja, vilken succé "ungarna" gjorde igår!! Jag pratar alltså om teatern. Säger som Sussi, ni som ej var där ni missade en suverän föreställning!
Jag hade så ont i kinderna/käkarna när jag kom hem. Det är länge sen man fick skratta så mycket!
Bäst var ju oxå kärleksparet!! :-D

Förlåt revy deltagarna - Men, det här var bättre än Karungi Revyn! ;-)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Joppar o "sliter" hela dagarna. Just nu är jag väldigt förväntansfull, ska bli så spännande och se om det är en "tös" eller kille som Emma "klämmer" fram. ;-)
Har terroriserat Kajsa titt som tätt för att få nyheter! :-D

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: anna

har förstått att teatern måste ha varit väääldigt bra :)(borde nog ha tagit en tur till Karungi o sett den... men det är ju liiite för sent)
Ha de gott!!!

2006-05-17 @ 17:32:04
Postat av: kajsa

inget ännu...

2006-05-17 @ 20:12:29
Postat av: Sussi

Har åxå terrat Kajsa :/... Men hoppas hon har överseende ;)!!! Ska bli skoj att ses - synd att d blev inställt idag!

2006-05-17 @ 20:53:13
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tack för en trevlig kväll! Åt en bulle till när ni cyklade iväg :(

2006-05-18 @ 21:49:55
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

Går fint att ta två bilar, har ett ärende åxå! När åker vi? Filip sover mellan 12-14 ungefär, blir d då så får han stanna m Nicke isåfall. Nemas problemas!

2006-05-19 @ 21:01:22
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker