Nått nytt??

Njae...nåt nytt har precis inte hänt!
Har inte idas uppdatera bloggen. Jag tror att jag åkt på Virus igen. Vet inte vad jag ska skriva om!!

I natt åkte Wille på en rejäl allergi reaktion. Han vaknade kl. 2 och ropade - "Mamma, jag har pingisbollar i ögonen"!!
Jag brukar säga åt honom, när han kinkar om medecinen, att han får ögon som pingisbollar om han inte tar den!
I natt svullnade ögonen upp som pingisbollar, fast han tagit sina medeciner! Nåja, droppar i ögonen och han kunde somna om.
Klockan 5 ropade han igen - "Mamma, det rinner så mycket snor"!!
Jag tittar på honom, men så ser jag att han är "svart" i ansiktet. Nå, stackaren hade näsblod. >Sängen o ungen nersmetad med blod. Ingen fara med det, det slutade ganska snabbt!

Det var ju inte det lättaste att somna efter det, men till slut gjorde jag det fast det var typ 5 minuter innan klockan ringde (kändes det som).

Annars har det väl varit som vanligt. Vi har varit på 2 års kalas, där det fanns så mycket gott!! Jag vet inte vad det är med mig. Jag kan inte motstå såna frestelser! Usch mig, jag vet inte vad jag ska göra!

Har donat på med tvätten, fick faktiskt den rena tvätten vikt igår. Det är bland det tråkigaste jag vet, men nu är det gjort iaf!
Idag ska jag röja lite. Imorrn får vi ev. besök av en "guuube". Han ska göra ritningar till vår utbyggnad som nog kommer igång ganska snart!

Alltså, nu vet jag inte vad jag ska skriva!

Ni får ha en fortsatt bra dag ALLA bloggetilaiset!

Jo, förresten!!
Vivi - Du är sååå välkommen på en kopp kaffe eller så!
Även ni andra kan oxå ta er en tur förbi här på en kopp kaffe!!!

Kommentarer
Postat av: Cessi

Det blev en orolig natt för dig och Wille!
Antar att du inte kände dig helt utsövd på jobbet sen!
Vad spännande med en utbyggnad!

2006-05-10 @ 16:50:40
Postat av: Malin

Nämen stackars killen! Vad jobbigt... Men vad kul att bygga ut! Blir det stor utbyggnad?

2006-05-10 @ 18:47:48
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ja jag kommer då på kaffe - SNART! Idag hade V kompisförbud, han skreeeek efter Wille här typ en timme innan han fattade att morsan var sträng.. Men sen HÖLL JAG NÄSTAN PÅ ATT VEKNA(vet hur gärna han ville gå å leka) - MEN jag var sträng! Hoppas d lönade sig, hmmm... Tror d iallaf :/

2006-05-10 @ 21:25:07
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Sussi

OCH - tur att d var bättre m gossen, träffade honom på förskolan vid 14, såg kry ut...

2006-05-10 @ 21:26:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

jobbig natt!

2006-05-10 @ 21:34:21
Postat av: Kajsa

Det är ju tur att du har nära till "doktorn"...
Vad kul med att åtminstone komma i gång med ritningen till utbyggnaden, se bara till att altanen finns med...

2006-05-10 @ 21:42:35
Postat av: Häxan1

DET ÄR LÄNGE SEN; när Ni har VARIT HOS OSS........

2006-05-11 @ 07:29:48
Postat av: vivi

Ska försöka få bilen att svänga av ner till er vid nästa tillfälle!! =))

2006-05-11 @ 08:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker