Lordi!!!

För en gångs skull så hejar jag faktiskt på Finland!!! Det har nog aldrig hänt förrut!! He he!
Men jag hoppas verkligen att Lordi vinner melodifestivalen ikväll!! Jag tycker att deras låt är Jättebra!!!
Bara jag håller mig vaken ikväll, så ska jag ringa o rösta på dom!!!

Visst är Carola bra, hon har en fantastisk röst! Men man är lite anti mot henne bara för hennes "kristna tro"!! Tänk om hon inte hade hållt på med "livets Ord" m.m......då skulle hon ha kunnat komma hur långt som helst i sin karriär!!!

Men, jag blir oxå väldigt Glad om Sverige vinner!!!

Men men, ikväll hejar Vi på Finland. Dom behöver verkligen få känna hur det känns när det går bra i en Melodifestival!!!

För övrigt idag så vankas det kalas. Anna fyller 15 år!! Så  det blir en tur dit o mumsa på allt gott som Moster har bakat!!!

Nu är det fullt slagsmål där nere!!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: anna

vi hejjar också på lordi... men stackars Max -han är LIVRÄDD för dem & försöker övertala sig själv att -det är bara på TV .
Fika lite för mig också på kalaset ;D
Trevlig helg!!!

2006-05-20 @ 09:23:40
Postat av: Sussi

Ja vi ses hos moster - åker efter lunch!

2006-05-20 @ 10:24:44
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Vi hejar oxå på Finland, min småkusin är sångare i Lordi! Så vi håller tummarna...!

2006-05-20 @ 11:04:01
URL: http://annalena.webblogg.se
Postat av: Anki

Heja Finland:-D

2006-05-20 @ 16:22:31
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Jag hejar åxå på Lordi. Hoppas verkligen att dom vinner. Dom gör så att alla andra låtar bleknar, eller hur! Lyllo dej som får fika hos syrran!!!
Jag har ju kollat hennes blogg med delikata bilder. Mums...
Lycka till på bussresan och det där andra!!! KRAM

2006-05-20 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker