Tvättmani!

När jag äntligen i måndags fick all tvätt vikt och in i garderoberna fick jag tvättmani!
Jag brukar ibland få det! :-D
Helst då när man kommit ikapp med tvätten! Då söker jag efter tvätt, allt som i princip är löst och tvättbart och som man inte tvättar "varje vecka" åker in i tvättmaskinen! Idag har jag tvättat hall mattorna, morgonrockarna har åkt in i tvättmaskinen. Imorgon åker duschdraperiet (den är tvättbar), få se vad mer jag hittar att slänga in i maskinen! :-D

Har även skurat dasset på ordentligt sätt! Mycket vatten blev det! :-D

Gjorde en jättegod middag, hittade på en egen kycklinggryta!
Jag tycker att jag har fått mycket gjort idag! Känner mig riktigt nöjd!

PLUS! Att jag och Sussi tog en kvällspromenad. Det var jätteskönt att komma ut i friska luften., när man har varit inne en hel dag! Åh, nu känner jag mig ännu nöjdare! :-D

Men nu kommer det negativa!!! HJÄLP!!!!
Jag har inte räknat points sen nån gång i förra veckan!!!!!!!
Jag har försökt att äta bra saker, men nog har jag slarvat. Står osten framme så dra jag några skivor från den. Wille åt inte upp all mat idag, så då var jag som en köksgris och tog hans kycklingbitar!!!
Fan vad jag blir arg på mig själv!!!
Men det är som att när jag inte kan fara till VV i Happis och väga mig, så spelar det ingen roll! Det var en sporre varje vecka och se hur duktig man har varit!!!!

Fr.o.m imorgon måste jag börja räkna igen!
Kajsa - Vi borde börja köra med våra egna viktkontroller snarast!!!!

Nå ja, det är morgondagens problem!

Jag blir hemma med Wille ännu imorgon! Han är så fruktansvärt förkyld!!
Så jag ska nog fortsätta med tvättandet!

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Mmmm, d där m kycklinggryta lät ju smask... Är hungrig som en varg efter promenaden - sitter å tänker bra tankar så jag inte ska gå å göra mig en macka... Just ja! - köpte mumsigt grekiskt bröd idag... ååå =(

2006-03-14 @ 21:35:52
Postat av: Kajsa

Vilken dag ska vi ha våra vägningar? Jag har inte heller räknat på en vecka...

2006-03-15 @ 09:12:54
Postat av: elli

Herran donajka, du har då vart duktig. Jag älskar kyckling så jag kan tro att din gryta blev god, bara du inte hade i cocos flingor och jordnötter!!

2006-03-15 @ 11:10:32
Postat av: Nina

Verkligen flitig har du varit. Kan du inte berätta närmare vad för god kycklinggryta du gjort, jag är nämligen en kyckling fantast dock är resten av familjen inte det, men de brukar få det på bordet ganska ofta ändå. Det är ju jag som lagar maten och då bestämmer jag. (en fördel med att stå vid spisen.....)

2006-03-15 @ 13:16:25
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker