Tossa!

Vi hade planerat att åka till Tossa den här helgen. Men nu blev ju Wille sjuk. Igår hade han underdagen kring 37,7-37,8, men på kvällen gick det upp till 39. Nu på morgonen hade han 37,1. Han har såå längtat att få åka till Tossa. Och det som är mest spännande äratt han ska få åka med Viktor & Co på deras skoter, eller på deras rally kälke som han kallar det! :-D

Nå, jag ska ta tempen på honom här om nån timme. Håller den sig kring 37,5 såchansar vi ev. och far ändå. Jag själv funderar på om jag ska promenera med Ella efter elljusspåret ända till Tossa. Jag måste kolla med Nicke hur skoterspåret är till Tossa, om det håller att gå på det.

Jag blir så irriterad påvårt tangentbord. Mattias har plockat fram ett gammalt tangentbord och mellanslags tangenten är lite glapp. Hittills har jag "rättat" till där mellanslag ej tagit. Men nu skiter jag i det. Så vissa ord kan sitta ihop hädanefter! Men jag hoppas att ni kan läsa ändå! :-D

Kollade just på www.smhi.se och det verkar bli kanonväder idag på dan!

Jo, just ja! Jag var och åkte skidor igår. Det är flera årsen sist! Fy farao vad det var jobbigt. Jag tänkte bara "fin" åka. Men ändå var jag sjöblöt i svett närjag komhem. Och det var ingen lång runda jag åkte, men det var skitjobbigt. Ska försöka ta som rutin och åka några ggr i  veckan.

Ni skahaen fortsatt trevligdag!!!

Jävla tangentbord!

Kommentarer
Postat av: elli

Åka skidor är ett av det värsta jag vet. (hårstrån i maten som god 2:a)
Så jag tycker du är duktig som ids åka. Din kära syster verkar ha det kul där i hettan!

2006-03-12 @ 11:45:58
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Nina

Var har du varit och åkt skidor? Har du varit på älven eller någon annanstans? Lät som bra att ta det där med att åka skidor som rutin, för det är bra motion och så skönt efteråt om inte annat.

2006-03-12 @ 15:40:17
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: sussi

hej - och tack för senast! Nu är jag "inbloggad"!!! Ser fram emot besök på min retro-sida...

2006-03-12 @ 16:19:46
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Duktigt Annika! Jag älskar att åka skidor men då i min egen takt, synd om Wille som är sjuk hoppas att han piggnar till snart!

2006-03-12 @ 18:23:44
Postat av: Annika

Nina - Jag åkte ner på Vuopio och sen vidare mot älven! Ska du hänga mednästa gång?!? Ni andra bloggetilaiset kan oxå haka på!!

2006-03-13 @ 07:38:40
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker