Pepparkakorna är hemma!!!

Mommo och Moffa har kommit hem! Jag och Wille har varit och spanat in dom ikväll.
Dom är sååå bruna, och de verkar ha haft en underbar semester!

En del presenter fick vi med oss redan ikväll! :-D
Men imorgon åker vi och kollar in resten av tuliaiset!! :-D

Annars har min dag varit bra! Har tvättat alla yllefiltar, duschdraperiet plus en del "vanlig" tvätt. Har dessutom dammsugit och skurat, så nu slipperjag göradet till helgen!! Så då kan jag bara ta det lugnt och bara vara under helgen!

Nu har jag suttit flera minuter och funderat på vad jag ska skriva, men jag kommerinte på nåt!?!?

Så, ni får haen fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad duktig du är! Vilken energi - du måste va gravid, hehe!? Sån brukar jag bli då... Städgalen alltså =D

2006-03-15 @ 21:09:58
Postat av: Kajsa

Aha! blir det flera barn i Karungi? Är Wille frisk nu?

2006-03-16 @ 07:09:50
Postat av: Annika

Nej nej, inga fler bebisar här inte!!!
Jo, Wille har farit på dagis idag!

2006-03-16 @ 09:57:50
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Monica

Jo hotellet heter Portofino och har en hemsida med många bilder. Titta även på Fritidsresors hemsida dä finns också lite bilder och information. Morgongröten är bästa maten så du förstår vad vi tycker omdet. Nej, nu väntar de andra i Lobbybaren också kallad 'kackelacksbaren"(min syster Britt har döpt om den) Ha det bra! Psst! Jag kollar in syrran åt dig.

2006-03-17 @ 00:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker