Jaja...jag ska väl oxå skärpa mig! :-)

Vissa dagar vet jag inte vad jag ska skriva om...så då hoppar jag hellre över med att skriva inlägg! :-D

Få se om Webblogg snart kommer att fungera lite bättre. De har lagt ut info om att det kan pågå störningar en tid framöver, de ska väl försöka fixa så att det inte går så trögt! På kvällarna är alldeles hopplöst ibland att skriva kommentarer, usch vad man kan bli frustrerad över det!

Snart går veckan över på rätt sida igen...skönt när måndan är över! :-D

Alltså!!!! Jag vet inte vad jag ska skriva!!!! Nu har jag suttit flera minuter och funderat, men jag kommer inte på nåt! Ids skriva det gamla vanliga om att points räknandet är åt helsike.................................!! :-D

Ni får ha en bra dag ALLA bloggetilaiset!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Nä jag har heller inte nåt att skriva oftast - MEN! Kommentarerna hör till d roligaste ju, och dom kommer ju bara när man uppdaterat sig tyvärr... Även om d bara var strunt man skrev! =D

2006-03-28 @ 12:41:13
Postat av: Kajsa

jag ska åxå skriva lite i kväll och lägga in ett kort...håller med att det har vart trögt på bloggen, ibland har jag tryckt på stop bara för att jag inte orkat vänta...

2006-03-28 @ 15:30:21
Postat av: Anonym

Bara kul att du skriver!! Visst har man skrivkramp ibland och idétorka o hela kittet!

2006-03-28 @ 17:06:22
Postat av: Anki

Trodde det bara var fel hemma hos oss.
Men tydligen inte

2006-03-28 @ 17:56:25
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: joannah

Vi fick föresten inte så många rätt på stryktipset i helgen, men vi får väl göra ett nytt försök på fredag... eller om jag avstyr det hela på fredag och tar det på lördag förmiddag, så får man lägga sig när man är trött =)

2006-03-29 @ 10:23:16
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Anki

Huvudsaken du skriver nåt så vi vet att du lever.

2006-03-29 @ 20:21:56
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag vet att du inte städade toan i går och då tänkte jag att nog blir det då en uppis i stället...men icket sa nicke...datavirus ännu elller?

2006-03-31 @ 08:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker