Ja det var ingen vanlig dag.....

....för det var min födelsedag! Hurra hurra hurra!!!! :-D
Skoja bara!

Nå, nu ska jag berätta hur min dag var igår.
Det började med att jag vaknade på morgonen och blev gratulerad av Wille o Janne. Janne försökte ursäkta sig med att han inte hunnit köpa någon present, men då sa jag !
-Men du har ju hela dagen på dig!! Hehe!!!
När jag anlände till jobbet hade jag en blomma på min plats. En jättefin krukväxt, men på kortet stod det bara Happy Birthday!
Så hela morgonen gick ju till att försöka klura ut vem det var!! En av de Danska som jobbar på D-Link (Gustav), sa när han kom att det är han som köpt blomman. Men jag trodde inte på det! Men det visade sig till slut att det var han som köpt blomman. Det var verkligen en överaskning!!

Senare kom Katta förbi på jobbet, hon hade egentligen sportlov, men kom bara förbi. Så dåfick jag en bukett blommor av Katta och Heidi!
När jag satt på min Lunch kom Fredrik W och Fredrik W (ja båda heter så). De sjöng jättefint åt mig och jag fick 2 paket av dom! I det ena var det en Porslins kyckling/höna. Den var jättefin. I det andra var det "rökelse" dofter i Fiskarnas tecken! Det tyckte jag var jättehäftigt!

Det blev ju tillslut alldeles för mycket presenter, så jag var ju tvungen till slut och åka o köpa fika till dom på jobbet! Men när jag hade "rantat" färdigt så ringde Suvi från dagis. Wille hade fått feber.INTE MAGSJUKA!!!!!
Så nu har Wille feber och börjar bli väldansförkyld!

På kvällen närJanne komhem fick jag en bukett blommar av honom! :-D
Hihi, jag visste väl att han skulle hinna!

Senare på kvällen kom Sussi och Viktor förbi. Utav dom fick jag 2 jättefina burkar! En Kaffe och en The burk!

Så om jag summera dagen igår!
Så blev det mycker mer än jag hade förväntat mig!!!

Nä, nu ska jag gå ner och kolla till sjuklingen! Han har inte så mycket feber just nu!

Hej Svejs!

Ps. Sussi, har du fixat nån blogg ännu??!!??!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Nop!!! Tordes inte :D!! Mailade, men d var nog till dlink när jag tänker efter... Skickar ett nytt så får du läsa om min vånda... Hur är d m sjuklingen?

2006-03-11 @ 20:34:28
Postat av: Anonym

ha det bra och halsa wille att han ska krya pa sig. skal fran karibien

2006-03-11 @ 21:11:56
Postat av: aegnes

så firad när det är ojämnt hur ska det då inte bli när det är jämnt?! hoppas att sjukan har försvunnit

2006-03-12 @ 08:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker