Hjärnsläpp!!

Har suttit i flera minuter (åtminstone 1 min) och svurit och gormat för att jag inte kan logga in i min blogg!!!
Har bara fått klagomål om att uppgifterna är fel! Men till slut kom jag på att felet berodde på mig själv! Jag har försökt logga in med annkicka!! Inte som man ska göra, alltså med min e-postadress!!! Fy fan vilket hjärnsläpp!! Det kändes nästan som när man råkar halka ute, så tittar man fort omkring ifall att det var nån som såg!!! :-D

Veckan har varit jättebra. Har inte blivit av att uppdatera, har inte haft nåt att skriva! Men nu ska jag försöka knåpa ihop nåt!

VV gick bra!! Ner 0,6 kilo. Första siffran på min vikt har ändrats!! Det är länge sen den började på den siffran!!! En nackdel är att mina points minskar i och med det! Nu har jag bara 20 points per dag!! Det räcker ju inte nånstans! Fast jag hade 21 tidigare, men det gör mycket.....1 points!!! :-D

Har varit till Sunderbyn och fotat ögat med kontrast. Men det var som jag trodde, det syntes inget konstigt i ögat!
Pratade med läkaren oxå. Han trodde att det kanske blir en tur till Umeå på nån typ av Ultraljuds undersökning av ögat. Där mäter dom gula fläcken och hornhinna eller om det var näthinnan, nåt sånt! Dom har inte den utrustningen i Sunderbyn, därför måste man till Umeå. Sen berättade han att jag är en omtalad person i läkargruppen! Dom brukar ta upp mitt "fall"  på deras möten och utbildningar! :-D

Jag får nog göra som en på jobbet sa. - Ska dom ha mitt fall som nåt försökskanin aktigt så får jag börja ta betalt. 10% av varje läkares månadslön, då blir jag nog ganska så rik!!

Till helgen blir det fullt upp. På fredag ska vi gå på revyn. Det är jag, Anki, Fammo och Fammo!!
Nej, jag har inte skrivt fel. Det är fammo och fammo (Anne-Maj och Saima). På lördag ska vi på 40 års kalas/fest. Jannes kusin fyller 40. Så till helgen blir det nog stora kryss istället för att räkna points! Men, det får gå. Man måste ju unna sig liiite!

Nä, nu kommer jag inte på nåt mer!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Kanonresultat på VV ! Där ser man att det lönar sig i längden. Kanske jag får se dig i Kalix på VV nån gång framöver ?

2006-03-01 @ 22:46:58
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Kajsa

Bra Annika!!! Jag har inte haft tid att räkna nåt nu men tar nya tag åt veckan!!! Jag var åxå "populär" på läkarmötena när jag hade cancer för den var så ovanlig och jag glömde att ta betalt!!!

2006-03-01 @ 23:37:59
Postat av: Nina

Vad kul att det gått bra på VV, man blir så inspirerad. Men får se när tjuriga jag tar tag i vikten på allvar......nå, varje gång jag läser att du eller Kajsa gått ner så gläds jag verkligen, för det är ju skitkul när det gåt åt rätt håll!!!

2006-03-02 @ 08:57:56
Postat av: Anki

Duktigt lillasyster:-)
De snackar nog bara skit om dig i kafferummet. Läkarna alltså

2006-03-02 @ 19:48:22
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: majsan

Tack för omtanken, den värmer.
Hoppas att Ni får roligt på revyn och på agnetas fest!!!

2006-03-03 @ 13:09:15
Postat av: elli

Hjärnsläpp!!!! Fan det är ju så jag gjort nu den senaste tiden och svurit över datorn. Herregud så dum jag är!!! Men tack för att du skrev det för nu kommer jag aldrig att ha problem med innloggningen. SKa skriva ett inlägg today. Så du måste ända till Umeå med ögonen. Undrar vad det kan vara, jag tycker nog du kan ta 30% för lite mer ska väl du kunna tjäna på detta. Huva, jag kommer ihåg hur rädd jag var då Kajsa hade cancer i handen. Huh!!! Kul var det att se er på showen igår. Vi hörs

2006-03-04 @ 09:20:18
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker