Hej....

....Vivi! Välkommen till bloggträsket. :-)
Vad roligt att få läsa en kommenatr av dig! Det var jättelänge sen sist!
Jag vet inte ens om jag har fått möjligheten att gratulera till senaste nytillskottet....Grattis iaf!!

Idag har man nästan känt sig som en "nasare". Vi har varit på Loppisen idag och jag tror att vi fick ihop enhel del pengar till skolresan, nu ska de väl ändå få ihop pengar så de kan få sova på nåt annat än i en gymnastiksal på någon skola i Göteborg!!

Det var jätteroligt och kränga iväg en massa saker, men mycket grejer blev det kvar som vi skänkte till Röda korset!

Annars har jag väl inte hunnit med så mycket annat. När jag kom hem käkade vi middag, och efter det for jag o Wille och hälsade på Viktor & Co.

Men usch!! Vilken karaktär jag har! Nu har det spårat ut totalt med att räkna points!!! Igår tryckte jag i mig en massa godis och kakor, idag åt vi feta hamburgare till middag...och hos Sussi kunde jag inte motstå bullarna!!! Fy, jag känner riktigt hur det börjar svälla lite här och där!!!!

KAJSA!!! Jag behöver hjälp!!! Nåt måste vi göra!!!! :-D

Nu ska jag gå och röja upp lite för att sedan i lugn och ro lägga mig på soffan! Jag är så trött, så det lär bli att gå tidigt i säng!

Ha en skön lördagkväll!!!!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Varför går du och hälsar på Sussi då...när du vet att hon är en suverän bagerska...kom till mej istället för här blir det bara rent kaffe...hahaha...

2006-03-25 @ 21:08:20
Postat av: Annika

När lilla djävulen sitter på axeln så har man ingen talan! Den är så mycket starkare än
jag!!! :-D

2006-03-25 @ 21:12:17
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Anki

Hej brudar!
Gå in o läs brittens blogg hon skriver om vår resa.
britt.webblogg.se
Det är vår reskompis o Monicas syster

2006-03-26 @ 01:32:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eira

Annika! Du kan få mag-sjuke-baciller från oss - en del går ner i vikt av den "kuren" också....*flin*

2006-03-26 @ 07:48:07
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Mia

Men Annika då!! Du vet ju att du kan bättre än så, ta en kakak o sätt sedan stopp.
Dra inte igång nått dåligt race nu när du har varit så himla duktig o de har ju gått jättebra. Sabba inte de du kämpat för, ta kontrollen igen o jobba vidare.

2006-03-26 @ 10:14:03
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Annika

Tack för ditt stöd Mia! Ja, nu ska jag börja kämpa igen!!!

2006-03-26 @ 10:39:11
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tat lugnt Annika, det syns ingenstans! Du är så smal å fin! Å kommer ingen hit å äter mina bullar så sitter jag och tröstäter dom själv och blir jättefet! Så d så =(

2006-03-26 @ 14:42:32
Postat av: vivi

Tackar tackar!! Har inte gett mej in på ngt eget bloggande, inte än iaf!!
Har tänkt kika in på erat jobb flera gånger å säga hej åt dej å Katti men det har stannat vid tankar det oxå! (Jag är inne i en period där jag inte får ngt gjort!!)
Ha de å hälsa Katti oxå!
Kram

2006-03-26 @ 20:38:52
Postat av: Nina

Ja Annika det är inte lätt med djävulen på axeln.....jag har en stor, stark en på min vänstra sida som viskar och övertalar mig hela tid....ät,ät, ät säger den förbaskade rackaren.....

Hoppas du får nya tag då ny vecka börjar idag.

2006-03-27 @ 08:23:39
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker