Hinner inte...

....nästan läsa era bloggar, men framförallt inte skriva några kommentarer!! Jag har ju SEMESTER!!!! :-D

Eller, egentligen är det så att det har varit LAN här några dagar, så datorn är väldigt lite ledig! Sen har det ju oxå varit fullt upp med att pressa på stranden, jag måste ju komma i kapp alla andra som är bruna som pepparkakor! Det blir svårt...men men...jag gör mitt bästa!

Idag på min första semesterdag har jag klivit upp första gången vid halv fem!!! :-(
Det var så jävla varmt i sovrummet, så jag gick ner o la mig på soffan! Sen kom Wille vid sjutiden och då var det faktiskt dags att kliva upp!! Studerade vädret där ute och kolla Text-TV:n....verkade som att det inte skulle bli en stranddag idag!! Ringde min "suster" och bad henne tanka bilen....sen drog vi iväg till Luleå o shoppa! Fammo Leppäniemi o Anna följde oxå med!

Anledningen till att vi for till Luleå var ju att inhandla bröllopspresent på Cervera!! Paret har en önskelista bl a där!! Vi lyckades hitta fina saker från deras lista! Det är ju så himla enkelt när det finns en lista att välja ifrån!

Eftersom vi ändå var i Luleå, var vi ju tvungna att spana in några andra ställen oxå....det slutade med att det gick MYCKET pengar och hela dagen gick åt. :-D

Nåja, en bra start på min semester iaf!

Nä, nu ska jag fortsätta läsa era bloggar.....jag har ju missat en hel del. Men jag vet inte om jag hinner skriva kommentarer hos Alla, men jag skänker min tanke till er....så ni blir inte utan min närvaro ändå!!!

Ha det bra ALLA bloggetilaiset!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har kurer mot allt.... Vad kul att ni fick er en sväng till Luleå! jag har blivit lite dålig på det där med att åka till Luleå när min favvoaffär finns i Kemi...Lindex....
I dag blåser det som bara den så det blir nog till att vika kläder och ev baka bullar, har inget fika hemmavid och det är så trist om man blir sugen på nåt till kaffet! Kom förbi!

2006-07-11 @ 07:32:15
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anki

Vi hade iallafall tur med vädret. Igår alltså. Perfekt shoppingväder.
Tack för sällskapet

2006-07-11 @ 07:45:59
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ny layout - trevligt! Va trevligt att alla pengar försvann - då åkte ni ju inte förgäves :)!

2006-07-11 @ 08:06:30
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

Hörru Annika alla är INTE bruna som pepparkakor !!
En del som sitter inne hela sommaren ser ut som en magnecyl.......b.l.a annat jag. Men å andra sidan hinner jag inte ligga på stranden å pressa så då kan du inte jämföra dig mot blekfisen....då hade du fått känna dig brun jämfört med En i alla fall *ha,ha*

Ha en bra semester och SOV människa när du får....men jag vet, "vindor" är INTE roliga på sommaren *suck*

2006-07-11 @ 08:23:17
Postat av: häxan1

dET är allafall, BÄTTRE VÄDER, idag,D

2006-07-11 @ 08:37:41
Postat av: Ulle

Ja pust & stön, det är varmt när man skall sova. Om man nu får klaga på värmen =)
Gjorde precis som du & drog iväg till Luleå igår eftersom det verkade bli en mulen dag!
Trevlig semester!

2006-07-11 @ 12:37:14
Postat av: Agneta

Hej! Fin layout - tycker Göte också! Va´kul det var att träffas i lördags! Willes teckning pryder kylskåpsdörren i Boden.
Ja, man kan ju inte direkt klaga på semestervädret idag åtminstone :-) Igår var det en riktig "skitdag" - i Boden åtminstone! Klokt av er att ägna dagen åt shopping.
Ha´en fortsatt bra semester - men akta dig för solen i Karungi, jag har ju sett hur den tar på häxans blogg :-D

2006-07-11 @ 13:28:54
Postat av: Lotta

kom att tänka på när mattias var liten och gick på dagis och vi hade hela skolan sjunger i karungi, då kom han alltid och satte sig i mitt knä.. :D

2006-07-11 @ 15:04:08
Postat av: Anna-Lena

Kul med Luleåresa..:)

2006-07-11 @ 16:16:52
Postat av: anna

Hoppas att vädret håller sig på topp HELA din semester!!! passa på o njut av ledigheten

2006-07-11 @ 17:34:08
Postat av: Linda

Härligt med semester :) Visst är det bra när man kan köpa presenter från en lista, behöver inte fundera så mycket själv :)

2006-07-11 @ 17:54:16
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Blev det bad idag???

2006-07-11 @ 19:12:00
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Matti var bäst på Nordman när han var liten. Alltid då jag hör Nordman så tänker jag på Matti.

2006-07-13 @ 22:49:22
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Sussi

Hej! Hem å packar om, va kallt ni har d här hahaha! Har toppendagar därborta, hoppas vi ses snart! KRAM!!!

2006-07-16 @ 10:43:33
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker