VV

Nå, jag har ju oxå börjat på VV. Skrev in mig förra tisdagen. Jag var med där för 2 år sedan. Jag vägde exakt lika mycket denna gång som då, när jag skrev in mig. Då körde jag seriöst i kanske 4 veckor, gick ner 3,2 kilo. Men denna gång har jag ett helt annat upplägg på det. Så min första vecka har jag bara tänkt på vad jag äter, har inte motionerat en enda meter. Idag var det dags igen och kliva upp på vågen. Jag hade gått ner 1,2 kilo!!! Inte illa, jag är väldigt nöjd. Hade inte räknat med så mycket! Kankse lite väl mycket på en vecka?!?!

Nå, resten av denna vecka blir till och snåla med pointsen. Ska även försöka få några bonus points genom lite motion. Vi ska nämligen på 18 års kalas på lördag, och jag hoppas att vi blir bjudna på smörgåstårta! Jag och Wille älskar smörgåstårta!!! SÅ då måste jag ha en hel del points jag kan slösa på lördag!

Det är förresten Jussa som fyller 18 år (utan hår). :-)

Nä, nu ska jag se på örnen. Go kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

smörgåstårta innehåller inte så mycke kalorier mest vitaminer o mineraler. det är sant

2006-01-24 @ 21:50:50
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Iallafall när man ska på 18 års kalas...jag tror att om man äter med måtta så är det inte så farligt att festa om nån gång...tänk på prommillet i stället...

2006-01-25 @ 07:50:48
Postat av: Annika

Äta med måtta, smörgåstårta?? Nej, det funkar inte för mig! Jag älskar smörgåstårta, och då finns det ingen måtta!! :-)

2006-01-25 @ 07:59:35
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: joannah

Jag håller med dig annika, smörgåstårta kan man ej äta med måtta! Det är så jäkla gott!
Glömde svara på ditt sms om tipset, det gick inge vidare, vet inte ens om vi slog gubbarna!

2006-01-25 @ 09:56:33
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: häxan1

Jag är ledig idag, om jag får följa med Er på promenad, men måste ske före LOST!

2006-01-25 @ 10:10:42
Postat av: Annika

Javisst, jag hade ju räknat med att du ska följa.

2006-01-25 @ 11:38:45
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker