Ska oxå vara duktig.....

........på att blogga mer. Rätt vad det är så går det flera dagar innan man kan blogga igen. Man måste ju passa på. Dessutom så är ju inte Mattias hemma, och då har man ju tillgång till datorn. :-)

Jag har ju inte hunnit vara vaken så många timmar sen jag skrev sist, så det är lite torrt i hjärnan. Men nåt ska jag väl kunna knåpa ihop.

Var lika trött som igår morse. Wille försökte dra upp mig från sängen, men jag orkade inte öppna ögonen. Till slut lyckades jag lura honom att gå och sätta sig vid datorn och spela. Klev upp halv tio!! Men det var tungt. Känns fortfarande inte som att jag har vaknat!

Lena messade att det är för kallt att rida idag, och undrade om jag ville följa med till Kalix istället och rida. Men då skulle vi komma hem först till kvällen, så jag avstod från det. Har ju inte ännu kommit igång med ridlektionerna detta år! Jag har haft mina ursäkter varje söndag, men nu ska jag skärpa mig. Bara det är bra väder så!

Jag och Wille tänkte faktiskt gå ut i stormen och få lite frisk  luft. Det blir nog inte så många minuter, men det är ju bättre än att inte alls gå ut. Det blir till och ta på sig mycket kläder, och hitta något att täcka ansiktet med!

Janne har åkt till Keräs och hjälpa fammo o faffa att ta in ved åt dom. Sen åker han förbi Vuono och hämtar Mattias.

Nå, nu vet jag inte så mycket mer! Ha en bra dag alla bloggetilaiset!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Dödstrött igen!! Du borde ju vara pigg som en mört..
Du fick ju vila nästan hela december=)

2006-01-22 @ 16:57:51
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Helgen går ju så väldigt fort och man ska hinna med allt...därför är man åxå trött...

2006-01-22 @ 19:48:07
Postat av: häxan1

Fick inte Matti sova hos sin ÄLSKLING?
Tyvär, mina döttrar, ni har fått ärva mina dåliga gener, TRÖTT, trött!

2006-01-23 @ 09:42:44
Postat av: elli

Men du Annika! Alla är ju trötta denna årstid. Köp c-vitamin brus på apoteket och ta en varje dag så blir du piggare.

2006-01-23 @ 19:25:04
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker