Orkade inte....

......mörda. Kvalster alltså! Idag var ju en perfekt dag för att ta död på de små husdjuren. Men jag var sååå trött imorse, och har varit seg hela dagen. Wille väckte mig vid sjutiden, men jag var såå trött så jag lyckades lura honom att det fortfarande natt. Men han la sig på kudden i typ 5 min. Sen var det kört...men jag fick ligga kvar till kl. 8.

Vi tog sen en sparktur till Viktor. Men huvva vad det blåste kallt. Mycket kläder hade vi på oss, jag frös om hakan. Wille frös om snoken. Men det gick bra, ganska skönt och röra på sig fast att det inte är speciellt långt dit!.

Har även vart och skjutsat Matti till Vuono. Han har ju en ny "Kompis". Så han ska sova över hos moster.
Var och hämtade mitt Ellos paket, lyckades hitta 2 par jeans och en tröja på rean. Men det var bara ett par jeans som passade. Det andra paret hade för korta ben. (har problem och hitta rätt längd, konstigt!) Tröjan var en otroligt glittrig sak, den såg inte ut så i katalogen. Men den har jag lyckats lura på mommo. Men hon passade jättebra i den!! Jeansen är av en lägre modell i midjan, och hon tycker inte om såna jeans, så dom måste jag försöka skicka tillbaka. Jag är fruktansvärt dålig på att skicka tillbaka grejer. Tycker det är jobbigt!

Nå väl, jag är fruktansvärt hungrig. Så jag ska ta och gå och lägga mig. Jag försöker låta bli att äta på kvällarna....så då är enda alternativet att gå och lägga sig!!!

Go natt bloggetilaiset!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag kan inte lägga mej tidigt utan sitter och trycker i mej apelsiner och dricker vischyvatten...med den påföljden att jag får gå på toan mitt i natten... I går hade vi främmande här och jag blev bjuden på ett gott vin, jag tog fram dl måttet och kollade mängden o glaset för att kunna skriva rätt points i min bok och det blev 2p. Dom andra åt popcorn och godis och korv...jag satt brevid och svalde...ska banne mej spara points till tisdag så jag kan klämma en chokladkaka efter vv mötet...

2006-01-22 @ 08:39:59
Postat av: Anki

Monica var så frusen så det blev ingen promenad istället pratade vi resan=) för o värma henne o mig också. det närmar sig

2006-01-22 @ 10:16:19
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker