Imorgon är det fredag!

Åh, vad skönt med fredag....eller att helgen närmar sig.
Tror det blir till och mörda i helgen. Det är bra väder för det! Ja, ni vet. Mörda kvalster. 25-30 minus grader, som det blir till helgen, bör ju ta död på några iaf!

Sen blir det väl till att sitta inne och mysa. Vi hade ju sett fram emot att fara och åka skridskor, men med denna kyla så håller vi nog oss inne.

Tusan oxå, klockan är över nio. Medium har ju börjat. Det tog så lång tid att läsa alla bloggar.

Ha det, vi hörs!!!

Kommentarer
Postat av: häxan1

tyvär, finns det inte KVALSTER, norr om Göteborg, riktigt, har läst om det, men VÄGGLÖSS+andra odjur, det kan man DÖDA, bästa vädret, just nu!
Så, vi DÖDAR imorgon, ALLIHOPA, eller hur?

2006-01-20 @ 08:14:09
Postat av: eira

Ja... jag tänkte också bädda rent och ta livet av alla små kryp i helgen. Eller, egentligen behöver man ju inte göra så mkt... häng ut alla o så får kylan göra sitt.... låter inte så hemskt då! *flin* Jag överlevde finskan - men LÄTT var de inte!

2006-01-20 @ 10:24:12
Postat av: kajsa

Visst var Medium ovanligt läbbig? Om ni fryser på Pirkkonoja så kom och värm er här...och kolla in mina receptböcker...har köpt 2 lightcider...

2006-01-20 @ 16:10:57
Postat av: Anki

Mörda på du bara... SkullE Matti komma?

2006-01-20 @ 19:02:12
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Hemma här frostar vi ur frysen idag. Väldigt lämpligt. Sedanhämtar jag delikatesserna, vi får låna dom i helg.

2006-01-21 @ 09:02:00
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker