Äntligen....

...får jag sitta vid datorn en stund. Mattias har haft "LAN" hela helgen. Henka har varit här i ett par dagar och dom har inte gjort nåt annat än spelat.

Nå, det har inte hänt så mycket sen sist. Promenaderna har jag inte kom igång med ännu :-(. Men idag tänkte jag faktiskt försöka ta mig ut o promma en sväng, om jag hinner. Det är ju så himla lätt o hitta på ursäkter att man inte hinner. Men jag ska ju oxå faktiskt på ridlektion idag (tror jag), om inte Lena har nåt annat för sig idag. Det är några veckor sen sist jag var o red, så imorgon blir det en hiskelig träningsvärk av det och den kommer nog att sitta i hela veckan.

Nä, nu blev det himla liv där nere. Wille har kommit in och får inte av sig kläderna???!!! Måste kolla vad som händer där.

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Har du o Wille åkt skridskor? Han ska ju bli hockeyproffs så småningom....

2006-01-08 @ 11:44:47
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Jag tänker börja prommenera under min halvtimmes rast på jobbet. Ska du med och simma på måndag då?

2006-01-08 @ 16:07:33
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: häxan1

ska vi ta, promenaden ikväll?

2006-01-09 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker