Ja!!!!

Har varit på VV i idag. Och jag hade gått ner 1,4!!!!! Det är ganska länge sen man var nere på denna vikten, fast det är fortfarande alldeles för många. Jag tänkte iaf gå ner ca 4 kilo till.

Men, det kanske spårade ur redan när jag kom hem. Jag var så fruktansvärt hungrig, och Janne hade gjort hemma gjord pytt i panna och i den är det inte liiiite fett!! Det badar i fett!! Jag var tvungen och få äta nåt fort, och orkade inte börja laga mat. Så den pytt i pannan slank ner i magen. Då fick man ju väldigt dåligt samvete, så när Wille var i duschen tog jag ett litet gympa pass i TV- rummet! :-)
Ella undrade nog vad jag höll på med, hon såg ganska fundersam ut och försökte nog hjälpa mig lite.......nosade mig i ansiktet (torkade svetten, kanske)!

Nä, nu ska lägga mig och titta på TV!

God najt evrybady!!

Kommentarer
Postat av: eira

BRavo!! Skitbra resultat ju!!!!

2006-02-22 @ 06:48:44
Postat av: Kajsa

Jättebra!!! Jag får se hur det har gått nästa vecka, då borde det ju visa nåt efter två veckors diet...I går hade ingen matlust utan vi tvingade i oss en macka bara föratt orka... men det blev ett stort kryss över tisdagen!

2006-02-22 @ 08:48:04
Postat av: aegnes

tina brukar försöka hjälpa mig när jag tränar. speciellt situpsen. då lägger hon sig på mina ben och är lite motvikt. eller så lägger hon sig bredvid huvet och flåsar mig i ansiktet

2006-02-22 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker