Inte såå illa ändå

Fast att jag hade 2 stora kryss både lördag och söndag så hade jag gått ner 0,8 kilo. Jag trodde att jag gått upp 0,4-0,5 kilo, det kändes verkligen så. Nå, nu ska det inte bli några kryss på länge. Men ibland måste man ju få unna sig lite! :-)

Annars har det väl inte hänt så mycket.......................

Fick en jäkla skrivtorka, vet inte vad jag ska skriva. Alltid brukar man ju komma på nåt, men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva.

Tänkte smått börja städa inför helgen, men latmasken bet mig. Så jag gör nog det imorgon!

Godbajs!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag sa ju att det är bara vitaminer o mineraler i smörgåstårta=D Bara nyttigheter=)
Tänk om du åt det varje dag!!! Du skulle ju vara smal som en sticka

2006-02-01 @ 18:37:42
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: kajsa

Faktiskt blev jag åxå biten i går...av en frillounge mitt på ena skinkhalvan...när vi var ute i snöbacken...aaaaaaajjjjjjjjjjjjj

2006-02-01 @ 21:24:22
Postat av: eira

Grattis grattis - bra jobbat, trots två kryss-dagar!

2006-02-01 @ 22:08:01
Postat av: häxan1

Ibland, är det skönt, när inte händer någonting!
Grattis, till vikt ner gången.

2006-02-02 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker