Får jag berätta?

Vet inte om jag törs skriva, Anki kanske vill meddela er en rolig nyhet!!!!
Anki! - ska vi skriva i gåtor så ingen fattar nåt!! Så blir de andra vääääldigt nyfikna!!??

Jag skulle så gärna vilja berätta för er andra....Men jag låter nog Anki berätta den roliga nyheten.

Till helgen har vi 6 års kalas. Wille fyller nämligen 6 år idag!!!! Wille har bjudit sina närmsta vänner, så mellan 12-14 blir det full rulle hos oss. Hoppas att det blir fint väder så kan man skicka ut dom och leka en stund! Kanske göra en brasa och grilla lite korv eller så. Men roligt ska det bli iaf!!!!

Undras vad man skulle hitta på till kvällen!!! :-D
Anki eller ni andra, ska vi göra nåt roligt!!! Man kanske har skjuts hem sen på kvällen/natten!! :-D

Nä, nu ska jag avsluta arbetet för att snart kunna åka hem och göra en snabbstädning (om jag orkar)!!!

Kommentarer
Postat av: eira

Berätta nu då!

2006-02-23 @ 17:47:22
Postat av: Anki

Berättar nog på min egen blogg=)
Kanske vill säga....
PS: jag ska INTE ha barn.

2006-02-23 @ 21:04:15
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: aegnes

hu vad nyfiken jag blir. berätta nu då

2006-02-23 @ 21:16:29
Postat av: Nina

Nu blir vi alla så nyfikna!!

2006-02-23 @ 21:18:12
Postat av: Kajsa

Peppe ska till Östersund på mönstring på söndag...

2006-02-24 @ 08:31:05
Postat av: elli

Anki MÅSTE berätta, har kollat hennes blog men där står inget märkvärdigt som skulle tänkas vara hemligt. Hm...

2006-02-25 @ 09:16:51
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker