Blääää....hurvel!

Idag vaknade Wille med en himla huvudvärk, och var allmänt jättedåsig. Han har knappt orkat med nåt, ingen feber men orkeslös......han sov 3 timmar på dagen!!! När jag ringde och sjukanmälde så nämde dom på skolan att det tydligen går nån form av magsjuka (!!!!) som startar med huvudvärk!! Huvva...ni vet ju vad jag tycker om magsjuka....och det är ju inte ens blodapelsin säsong!!!! Men än så länge har det inte dykt upp nåt illamående för honom!!

Men.....vet ni vad?!?! Jag har nog blivit smittad av rensningsviruset som ni alla verkar ha blivit drabbade av!! Jag har rensat garderober, skrubbarna....fy f....n vad man samlar på sig!! Hittills två stora säckar med kläder och skrot som ska till Segerlund nästa vecka!!!

Den ena skrubben var en stor pärs....jag ryser än!!! Det fanns sååååå mycket stora äckliga spyflugor....ni vet såna som brukar krypa fram på våren!!! blääääää.....det var bland det värsta jag varit med om!! Den skrubben används väldigt sällan, finns bara skrot där inne.....var nog första gången jag var in där nu detta år!!! Jag klarade inte av att dammsuga den själv så jag väntade tills Janne kom hem, så han fick göra det! :-D
Men nu är den tömd så jag kan gå in och attackera flugorna med dammsugaren!!!

Nu har jag en skrubb kvar som jag tar itu med till helgen. Men där finns inga flugor som tur är!!!

Men tack till er ALLA som smittat mig med inspirationen!!!!!

Hej svejs i lingonskogen (det är säsong för det nu)!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej - GLAD att jag kunde hjälpa till, hehehe ;D!!! Kram!

2006-08-29 @ 20:03:51
Postat av: Anki

Det är nog "rensningsdrycken" som ni köpte av Ann-Britt:))
F.n att jag inte köpte några flaskor....

2006-08-29 @ 20:31:37
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: vivi

Hmmmmm, HUR får man lite sånt?? Alltså "rensningsdricka", här skulle VERKLIGEN behöva röjas men.....en annan dag eller nått. =(
Du har inte lust att komma hit å rensa o städa?? =)
Ha de!

2006-08-29 @ 22:07:30
URL: http://www.babydagboken.se/skogstrollen
Postat av: eira

Och tänk vad effektiv den där rensningsflaskan är. Min bara står oöppnad i kylskåpet och hjälper ändå!!!

2006-08-30 @ 07:21:05
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har inte blivit inspirerad ännu...hoppas verkligen inte att våra ungar får maggis!!!!
Ungarna brukar bli sjuk när skolan börjar men jag tycker det är konstigt att maggisen kommer redan...den brukar ju dyka upp på vintern...Bäst att inhandla röd Jaffa...för säkerhetsskull!

2006-08-30 @ 08:25:17
Postat av: Sussi

Hojta till när du skall på "affären" ;)

2006-08-30 @ 08:50:58
Postat av: Sussi

Oki - annars säg bara till så åker jag :)!

2006-08-30 @ 09:05:19
Postat av: häxan1

Jag skulle åxå börja med "rensningsdrycken", den står på köksbänken ännu!
Annbritt kommer på lördag å lämnar grejerna, pengar TACK :-)

2006-08-30 @ 09:24:57
Postat av: Emma

Stackar wille ,hoppas han är bättre i dag , jag önskar att jag också drabbas av rensningsviruset men det verkar inte så .

2006-08-30 @ 09:37:35
Postat av: Linda

Har ett litet rensningsvirus som ligger o gror, vet inte om jag ska släppa loss det ännu!

2006-08-30 @ 13:07:41
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Hoppas han slipper magsjukan! Och va flitiga ni är i Karungi (rensa garderober osv.), skulle oxå behöva bli smittad av rensningsviruset..

2006-08-30 @ 15:22:29
Postat av: Catharina

Inte kul med magsjuka, verkar vara så att det går på flera skolor, hoppas nu inte att vi får det..

2006-08-31 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker