????

Jaaa, jag vet inte vad jag ska berätta! Man har väl kanske liksom berättat allt som går att berätta ...eller?
Jag har ingen aaaning om vad jag ska skriva!! :-D
Det är så roligt att läsa alla andras inlägg....ni verkar ha hur mycket som helst att skriva om!!

Nå jag kan ju iaf Gratulera Joannah och Musse till den "lille" gossen!! Han var sååå fin. Det ser ut som att han skulle vara flera dagar/veckor "gammal"....inte alls skrynklig som en nyfödd bebis!! Jättefin!!
När jag väckte Wille på morgonen så berättade jag att de fått en liten bebis pojke!! Wille sken upp som en sol och hans första kommentar var: Har dom bestämt namn ännu?? :-D

Sen måste jag ju även gratulera Jesper till körkortet!! Åhh, vad roligt!!

Jo just ja!!! Vi har ju vunnit 10 000 kr hos Elon. Förra veckan hade de ju nåt jubileum och man fick en lott för varje tusenlapp man handlade för! Vi passade ju givetvis på att köpa klinker till hallen + att vi hämtade ut våra badrumsmöbler som vi hade beställt. Och det slutade med att vi hade 13 lotter!!! :-D
Och vi vann tredje pris!!!! Så för det ska det handlas kakel och klinker. Nu ska jag bara komma underfund med vad jag ska ha för kakel och klinker till badrummet! Och det är inte lätt kan jag säga! Jag vet inte ens vad jag vill ha för färg överhuvudtaget!!! Usch vad det är svårt!!! Tips och inspiration mottages gärna!!!

Nå niin! Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Men du hade ju massa skoj att skriva om - jag vet precis vad jag skulle ta! Granitgolv och resten i grått... Men d är ju jag :) - du hittar säkert nåt fint!

2006-08-31 @ 19:01:37
Postat av: vivi

Ja just de....inget alls o berätta om. 10.000;- är ju inget att skvallra om...... ;)
Grattis!!

2006-09-01 @ 10:18:57
URL: http://www.babydagboken.se/skogstrollen
Postat av: Lotta

Grattis till vinsten då.. ;-) Blir inte du lite sugen på en tredje när du ser alla bebisar? ;-)

2006-09-01 @ 15:26:13
Postat av: Ulle

Åååh vad kul, grattis till vinsten!
Jag skulle satsa på nåt neutralt så man inte ledsnar i första taget! Man kan ju alltid piffa upp med färglada handdukar å sånt istället =)

2006-09-01 @ 19:20:53
Postat av: kajsa

Det gick inte att kommentera ditt senaste inlägg...
Fy så förs,ädligt av dom att kolla fel...Jag tycker att ni borde i så fall fått behålla pengarna...

2006-09-01 @ 20:25:54
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker