Shoppingtripp.....

Ikväll har vi haft vår "tippar" kväll med Joannah o Musse.

Vi gör nämligen detta varje Fredag....och vet ni VEM som hade flest rätt förra veckan, och vann en hel del pengar??
Jag o Joannah har nämligen vårt eget tips, och vi blev så hånade (av Janne o Musse) över vårt tips....men, men....Dom vann 82 kr, VI vann 442 kr!!!

Så, idag har vi tippat för alla våra vinstpengar....ett avancerat tips...där vi har stor chans på ev. 13 rätt!!!
Och då har Jag o Joannah planerat in en shoppingresa någonstans...beroende på hur mycket pengar vi vinner denna gång!! Lägg märke till HUR MYCKET PENGAR VI VINNER DENNA GÅNG!!!

Så vi ser verkligen fram emot en shoppingtripp....snart!!!


Kommentarer
Postat av: joannah

Ja du här sitter jag och följer slaviskt våra matcher på datorn! Ska bli skönt med lite shopping, lite nya vinterkläder skulle inte vara helt fel faktiskt! Dessutom skulle jag också vilja ha en ny mobil med kamera! Vi får väl se vilken dag i veckan det blir, du får bestämma, jag är ju ändå ledig! =)

2005-10-29 @ 16:27:19
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Häxan1

Nu blir en SMULA åt mig åxå?

2005-10-29 @ 17:58:03
Postat av: kajsa

Hoppas verkligen att ni vinner så mkt att en smula räckar till "Häxan1"

2005-10-29 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker