Tog en liten tupplur......

........på soffan för en liten stund sedan. Och det satt ganska bra. Känner mig väldigt pigg just nu! Hoppas bara att piggheten inte sitter i för länge, jag får panik om jag inte har somnat för natten senast kl. 22. Då börjar man räkna hur många timmar det är tills man måste stiga upp. Jag behöver minst 8 timmars sömn om jag själv får bestämma.

Dagen har varit helt OK. "Joppat" på som vanligt. Det kunde ju ha varit roligare, men men, thats life. Man måste "joppa" för brödfödan!

Wille har haft besök, Lucas har varit här en stund och lekt. Matti har suttit vid datorn.
M a o, det har varit en ganska vanlig kväll!

Nä, nu ska det borstas tänder och läsas saga. Hoppas att jag får Matti med på det ikväll oxå! :-)
Det var så skönt imorse när man inte behövde tjata när han skulle stiga upp. Han var så utvilad, så han klev upp självmant kl. 06,00.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Häxan1

hOPPAS dU HAR SOVIT I NATT!

2005-11-09 @ 09:25:03
Postat av: kajsa

Jag förstår! Har man börjat fundera hur många timmar det är till manska upp så kan det vara svårt att somna om man inte somnar mitt i funderandet...

2005-11-09 @ 09:52:37
Postat av: elli

Jag behöver åxå MINST 8 timmars sömn, men jag ligger aldrig och oroar mej för att jag inte ska få det. Jag måste ju ändå upp på morgonen. Ibland har det vart jobbigt men tur är att jag har en väckarklocka!!

2005-11-09 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker