Svenska avundsjukan....

...
Ja, man får väl se om man far till "Boppholm". Ni vet den där svenska avundsjukan! Det finns ju vissa andra som oxå skulle vilja fara på julfesten!

Nå, alla andra från det "gamla" gänget har fått vara till Stockholmskontoret. JAG har faktiskt inte varit dit än!! Och jag räknas till det "gamla gänget"!!
Det är ingen som sagt det rakt ut till mig....men man får små kommentarer! :-(

Har tittat på IDOL, synd att Sebastian hade ont i halsen. Han sjöng min favorit låt! Men jag tyckte han ändå gjorde bra ifrån sig!

Nä, nu kallar sängen!
Go natt på er!






Kommentarer
Postat av: eira

Sebastian måste ju vinna!! Och jag håller fast vid att "klart du ska åka" - om inte annat, så JUST FÖR ATT andra ska bli avis. Sån är ju den fantastiska svenska mentaliteten! *ler* GO ANNIKA!!!!

2005-11-19 @ 09:48:39
Postat av: Emma

Bry dig inte om dom åk om du vill och skyt sen om hur roligt du hade det skulle jag göra :-)

2005-11-19 @ 10:32:27
Postat av: Anki

Du ska givetvis åka.
Man ska inte bry sig om de andra.
Det är ju din tur den här gången. Du är ju faktiskt CHEF.....

2005-11-19 @ 17:33:47
Postat av: elli

Just det, du är ju faktiskt chef!!! Och så när du kommer från resan så gör som Emma skrev, skryt utav helsikke om hur kul du haft.He-he

2005-11-20 @ 09:34:41
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: agnes

hej! om inte du åker så kan jag ställa upp som standin, utan att tveka!=)

2005-11-20 @ 10:29:52
Postat av: kajsa

Åk du till Sthlm och rocka arslena av 08:orna!!!!
Kom sen fort hem och informera oss bloggare om hur kul du haft det!!!!

2005-11-20 @ 19:27:20
URL: http://kajsa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker