Snart freeedag!!

Nä...har faktiskt inte skrivit idag...förrän nu. Satt på dan o skulle skriva, men jag kom inte på nåt att skriva. Det har varit en så stressig dag idag, helt ensam, igen! Förutom att jag har haft Heidi som sällskap, men jobbet har jag fått sköta alldeles själv! :-(
Annars brukar det vara lugnt i slutet av veckan, men idag har det ringt som tusan....och faxen har surrat som aldrig förr!

Imorgon är det äääntligen fredag. Ska fara på affärslunch, med min hemlige affärslunchpartner! (gissa vem om ni kan) Vi brukar ha våra affärsluncher lite då o då!! :-)

Sen blir det till o stressa när jag kommer hem....måste förbereda lite inför lördagsstädningen. Sen ska vi till Granviks o tippa. På lördag ska Wille ha Halloween party. Han har ringt och bjudit Kasper, Viktor L och Viktor P. Hur det gick med Viktor P vet jag inte riktigt. Eftersom vi ej har deras telnr så sa Wille när han ringde Kappe (till den som svarade) att Viktor P oxå är bjuden. Hoppas att meddelandet går fram till Viktor P. Sen när Wille lagt på så kom han på att Lydia oxå kan komma, så Kajsa om du hinner se detta. Säg till Lydia att hon gärna oxå får komma. Eller så kan Joannah säga åt henne.

Jag o Wille har planer på att om Musse oxå kommer så ska vi klä ut Musse o Pappa till häxor! Hoppas att han kommer! :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: joannah

jag ska framföra till lydia att hon också är bjuden=) vi ses i morrn!

2005-11-03 @ 21:08:32
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: kajsa

Låter bra det där med häxorna...Lydia har ju både peruk och lösnäsa som haon kan låna ut...

2005-11-04 @ 07:39:51
Postat av: Häxan1

Hej, MIN "Lill flicka", Moffa, kan det INTE vara, Han tog mat med sig, kan det vara "bästa Moster"?
Ta bilder, att vi få se alla HÄXORNA!

2005-11-04 @ 09:30:00
Postat av: Anki

Vem kan din "affärslunchare" vara? Har du skaffat älskare????? Hihihi...

2005-11-04 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker