Så var måndan över....

........äntligen, nu går det mot ljusare tider när måndan är över! :-)

Har precis läst saga åt wille o matti, och kors i taket! Mattias somnade oxå, nu sussar de sååå sött båda två! Nu kan jag sitta o surfa utan att nån gnäller på mig att "Nu är det min tur". Sitter o lyssnar på Rockklassiker, www.rockklassiker.se. Jag har ju nästan blivit hårdrockare nu när de andra i familjen nästan bara på lyssnar på hårdrock. Men på denna kanal är det såna här bra rocklåtar, inte heavy metal eller nåt sånt.

Dagen har varit ganska bra på jobbet, inte så värst stressigt som det brukar vara just på måndagar.

Hörde en bra historia!!

Ett gäng grabbar från jobbet +några av deras kompisar hade haft LAN under helgen hos en av grabbarna som var gräsänkling över helgen. Vi har en kille på jobbet som bott mest hela sitt liv i Stockholm, som också var där.

En av killarna som var där (som inte jobbar hos oss) och stockholmaren blev kvar i bastun. Då hade killen undrat om han får fråga stockholmaren en sak!
Jo, undrar om du är bög eller nåt sånt? Eftersom du är från stockholm och klär dig i lite underliga kläder (stockholmaren är ganska modemedveten), vill liksom ha koll på läget!!!!! Hahahahahhh...........

Snacka om att "grapparna" i Happis har fördomar! När någon klär sig lite annorlunda!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Det vet du ju att allt som avviker från det "normala" här i Haparanda är Nåt som man får passa sig för...=)
Inte kan man ju komma i moderna kläder om man är kille. Tacka vet jag HELLY HANSEN.

2005-11-07 @ 20:22:52
Postat av: elli

Vad är Lan för nåt?

2005-11-08 @ 19:01:52
Postat av: kajsa

Gissa vad Sthlm:arna tänkte om oss? Jag tror att vi gjorde succe...jag är ju som jag är...påminn mej att jag ska visa hur en man på båten dansade...exakt som Mr Bean...nästan..

2005-11-08 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
eXTReMe Tracker